Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben severim Oğlumu, Oğlum sever Oğlunu

Ben severim Oğlumu, Oğlum sever Oğlunu
 

Geçenlerde kuaföre gideyim dedim. Hiiç tanımam kuaförü, ama işte nasılsa birden beni sevdi ve sohbete başladık. Sevgi bahane sohbet şahane misali :) tahmin edemeyeceğim hikayeler beni bekliyordu. Ucu bucağı anlaşılmayan cinsten, hayretler içinde.
 
Bir taraftan saçım yapılıyor, diğer taraftan hanımefendi bana bir müşterisiyle olan diyaloğu anlatıyor. O konuşulan müşteri de sanırım kuaförden yeni çıktı, kadın hala etkisinde ve beni yakaladı. Ben herşeyden habersiz, dinliyorum. Bayan X komşunun karısıymış, çok iyiymiş. O kadar yardım severmiş ve o kadar eli açıkmış ki ; ama kocasının ailesi ona çok eziyet etmiş. Onu hiç istememiş, çocuklarına bakmamış zamanında. Ee tabi ben tek taraflı dinlemeyle karar verilmeyeceğini söylüyorum ama, kuaför müşterisine o kadar inanmış ki. Ve illa anlatmak istiyor. Peki ne diyelim, sana haftada bir gelen; para bırakıp, zamanını boş şeylerle çalan, kafanı dolduran, içini sana döküp, herşeyden önce sana anlattığı şeyler doğru mu yanlış mı  bilmeden ona güven ve onun sorunlarıyla uğraş farkında olmadan. Nasıl birşeydir bu. Eş olmak, eşinin ailesi hakkında konuşup; olayı bilmeyen kişilerin de buna yorum katarak, olayları biraz da olsa bilmeleri midir ? Peki ya iyi arkadaş, o anlatılan olayı dinleyip ( meraktan dinleyip ) konuşmanın devamını sağlayan kişi midir ? ya da senin anlattıklarını , başka birine anlatmak mıdır iyi arkadaş ? Nasıl birşeydir bu ya ! insanlarda ki zekaya hayranım yani. Evlilik anlayışına hayranım. Bu arada anlattığı kadın malesef ki tanıdığım bir kişi çıktı. Ve benim çevrem de dahil tanıdığımıza göre ; kadın tiyatrocu. Siz anladınız ; ) söylemedim tabi, utandım çünkü. Kadın olduğum için utandım. İnsanları nasıl böyle etkiliyorsunuz. Buna yetenek olarak bakıyorlar herhalde . Superwoman :) 
 
İşte böyle ! tahmin eder  misiniz başka ağızdan sizin hikayelerinizi dinleyip, karşınıza her an birinin çıkabileceğini. Ya da, size boş gözlerle umursamaz bakan insan topluluklarını. Aman dikkat ! Çok tehlikeli bir yol.
 
Atalarımızın dediği gibi ; BEN SEVERİM OĞLUMU, OĞLUM SEVER OĞLUNU . Herkesin sizden başka sevdiği, güvendiği biri daha muhakkak vardır. Demedi demeyin :)
 
Her yılı bol huzur içinde geçirmek ümidiyle ;)
 
LALENUR BALCI 
      ;)
 
Toplam blog
: 35
: 107
Kayıt tarihi
: 03.12.14
 
 

Sağlıklı beslenme ve kişisel gelişimle ilgileniyorum ..