Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '15

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Kanatlarım var, Cesaretim de!

Kanatlarım var, Cesaretim de!
 

Merhaba benim adım kıskanç. Ayşe'nin saçını, Ali'nin sevgilisini, Zeynep'in cildini, Onur'un derslerdeki başarısını, Sevgi'nin doktor oluşunu ve daha birçok kişinin farklı şeylerini kıskanıyorum. Ne yapayım elimde değil işte, kıs-ka-nı-yo-rum.
 
Birgün bakkal amca bunu anlamış olmalı ki ; '' yavrum sen neden böyle davranıyorsun '' dedi. Nasıl yani bakkal amca '' anlamadım '' dedim. Yanı yavrum dışardan çok kıskanç gibi görünüyorsun, daha doğrusu kıskanıyorsun ve çok belli oluyor. Söyle bakalım neden kıskanıyorsun. Sen de çok güzel ve zeki bir çocuksun, neyi kıskanıyorsun anlayamadım. Hmm, hemen durdum. Bakkal amca bana zeki ve güzel dedi :) ve dedi ki ; başkalarını kıskanmaya devam edersem ben değişemez, gelişemezmişim. Bakkaldan çıkınca düşündüm gerçekten kıskadığım belli oluyor demek, utandım biraz   :) . Aklıma annemin çocukken bana söyledikleri geldi. Fatma teyzenin kızı Selda çok çalışıyor, o akıllı, sen sürekli yat, tembel mi olmak istiyorsun. Yok bu teyzenin çocuğu çok güzel resim yapıyor, senin isteğin yok ki ben seninle ne yapacağım gibi bir sürü cümle. Zamanla bunlar bende kıskançlık olgusunu yaratmış. Çünkü bakkal amca bana, zeki ve güzelsin deyince aklıma kimse gelmedi. Sadece kendimi düşündüm. Çok mutlu oldum. Annemi çok seviyorum  ama bende gereksiz yere farkında olmadan kıskançlık duygusunu oluşturmuş. Bakkal amca söylediğinden beri, kendime daha farklı bakıyorum. Ve baktım ki, yıllardır hayatımda insanlarla uğraşmak onları gözlemlemek varken ; şimdi ben varım. Ne kadar güzel birşeymiş varlığımı hissetmek, birey olduğumu bilmek. Ne güzelmiş :)
 
Şimdi, büyüklerden ricam. Bize güzel şeyler söyleyin, yapamasak bile harikasın yavrum deyin ki ; bir sonrakin de onu yapalım. Yapmaya çalışalım. Bizi destekleyin, onure edin. Kıyaslamayın. Ben annemim yaptığını yapıyordum hep, Ali'de babamın yaptığını. Bize şu şunu yaptı, bu bunu yaptı dememelisiniz. Siz bize bakın, bize bizde ki şeyleri söyleyin. Bizden nasıl birini yaratmak istiyorsanız bize öyle davranın. Biz sizi taklit  ediyoruz. Sonra birgün bize derlerse ; sen kendine bak ! bir bakmışız onun şuyuyla, bunun buyuyla uğraşırken aynı yerdeyiz :( ben başarı istiyorum .
 
Hayat benim hayatım ; ne sürekli Ayşe benimle, ne de Ali. Ben, ben olmalıyım .                   bilinçli bir aile = ne istediğini bilen sağlam bir kişilik :) yaşasın  bunlar bende var, darısı herkesin başına ;)
 
Evet anne, evet baba. Ben doğduğumda meleğim ve herşey yeni başlıyor. İş size düşüyor ; beni destekleyin olur mu. Benim şuan kanatlarım da var, cesaretim de. Herşeyi çok rahat yapabilirim :)
 
Mutlu bir gün daha .. yine yeniden ;)
 
LALENUR BALCI 
         ;)
 
Toplam blog
: 35
: 107
Kayıt tarihi
: 03.12.14
 
 

Sağlıklı beslenme ve kişisel gelişimle ilgileniyorum ..