Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '13

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Beklentilerim, önerilerim

Beklentilerim, önerilerim
 

Günlerdir hep aynı şeyleri yazdık, söyledik, meydanlar da gaz yedik, gaza alıştık, şu saate kadar da her şey normalmiş gibi geliyor bana.

Sn.Belediye Başkanımız konuşuyor, efendim İstanbul un bir şehir müzesine ihtiyacı varmış, aman bilseniz öylesine sevindim ki, ne yapacağımı şaşırdım. Şehir Müzesi ile ilgili olarak bir vatandaş olarak benimde önerilerim var, bu öneriler kabul edilmezse, tek başına eylemci yada ÇAPULCU olmam mümkün gözükmüyor.

Önerilerim

Adını lütfen GEZİ MÜZESİ koyun

İçinde sergilenecekler,   14 gün boyunca yenilen biber gazı boş kovanları , maskelerimiz , kasklarımız, gazdan sonra yüzümüze sürdüğümüz TALCID li su şişesi, limon artıkları, elimizde taşıdığımız pankartlar, bayraklar, v.s.

İSTEKLERİMİZ     SAYIN BAŞKAN BEN GÜMÜŞSUYUN DA OTURUYORUM. AKŞAMLARI İŞTEN DÖNERKEN YAZ AKŞAMLARI YADA KIŞIN BİR AĞACIN ALTINDA OTURMAK İSTİYORUUUUUUM. Sizden ricam, İSTANBUL A dikmiş olduğunuz ağaçların bir adresini verirseniz, evime en yakın bölgede ağaç altında oturabilirim.

Bu vereceğiniz adresler sonucunda da merak etmeyin, uslu dururum, bir kuzu gibi yumuşak, bir koyun gibi adresleri dolanır dururum.

 
Toplam blog
: 106
: 461
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..