Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Belki De Haklıdır

Belki De Haklıdır
 

’Evlenmek isterim, çünkü bir erkeğin her gece benimle birlikte uyumaya kanunen mecbur olması fikri hoşuma gidiyor.’

Bunu okuduğumda çok güldüm. Burada amaç evlenip mutlu olmak değil de erkeğe ceza kesmek adeta...

Arızalı bir yaklaşım biçimi...'Senin hakkından kanunlar gelir' der gibi...

'Evlilik geleneksel olarak kadınlara sunulmuş tek gelecektir. Bir çok kadın ya evlidir, ya bir zamanlar evlilik geçirmiştir, ya da evli olmadığı için acı çekiyordur. '

Muhtemelen bu sözü söyleyen bir erkektir... Yalnız bir erkek...

'Bir kadının giyebileceği en güzel giysi, sevdiği erkeğin kollarıdır… Ben öyle bir mutluluğa ulaşamayanlar için moda yapıyorum...

Ya kadınları gerçekten iyi tanıyor, ya iyi bir ticari kafaya sahip. Ya da fazla zeki...

Filozoflar da boş durmamış...

'Karın iyiyse mutlu, kötüyse filozof olursun.' demiş Sokrates...

Kadına ne kadar bağımlı yaşadığını, o olmazsa aslında bir hiç olduğunu ifade etmiş...

'Kadınlarla mutlu olmak istiyorsan, çirkinleriyle evlenip güzelleriyle yatacaksın.'

Karşısına kendisi gibi düşünen bir kadın çıkmalıydı diyorum, başka da birşey demiyorum....

'Mutlu evliliğin tek bir yolu var. O yolu bulduğumda evleneceğim.' demiş ünlü bir aktör...

Belki de haklıdır...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..