Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '07

 
Kategori
Güncel
 

Ben bir gün gidersem

Ben bir gün gidersem
 

Bu günlerde herkeste bir gitme telaşı görüyorum .

Neler oluyor allahaşkına.

Herkeste bir gidecem gittim gidyorum bak durumu sezinliyorum.

Herkes kaçak.

Sevgililer bile bir tuhaf oldu .

E tabi mevsim bahar hep beraber bahar psikozuna girdik.

Hadi inceleyelim.

Diğer bloglarımı okuyan( başta Meral hanımcım :) bilirler ki benim tıp diline eklediğim yorgunus unutus adlı sendromun bir benzeri olsa gerek bu da.

Anlaşılan blogta birşeyler dönüyor ama benim bundan haberim yok lütfen biri bana açıklarmı nacizane???

Nereye gidiyor benim canım blog arkadaşlarım.

Ben M.B. Buluşmasına çok az bir süre kala aranıza katılmıştım.Ve daha ne olduğunu anlamadan siz kanka olmuştunuz bile ama yeni katılmama rağmen çok keyif alıyorum.

Bu güzelim yazıları okumaktan .

Ama birileri gidiyor, Birileri aman dur gitme diyor.

Hani biz bağlıydık bu bloga gönülden????

Nereye bazen bende kendimi yazarken kötü hissediyorum.Ama sonra bir bakıyorum ki canımm Meral ablam Sabiş ablam beni yanlız bırakmamış ve bir yorum yazmışlar.Solohanı okuyayım diyorum .

Bir bakıyorum solohanda yok günlerdir bir çizik atmamış buraya(neyseki döndüde biraz keyiflendik)

Sonra sayın Gülcü yü okuyorum ki kendisiyle biraz meslektaş oluruz eskilerden onun anlattıkları sayesinde sevgili kocamın görmediği manken arkadaşlardan haberdar oluyorum.

Bi dakka tabi bu olayı siz bilmiyorsunuz biraz paylaşayım.

Hani hatırlarsınız Ali bey bir toplantıya katılmıştı. Şu deniz SEKİ nin bulunduğu:)

Manken gibi kızlar var demişti.

Ayrıca bu ayrıntıyı geçemeyeceğim Ali bey sayenizde sevgilimle bir güzel birbirimize girmiştik.

Bu blogunu okuduktan sonra kocamın üstüne saldırıp gittiğiniz yer için çok sıkıcı demiştin manken gibi kızlar varmış işte deyip epeyde ateşli bir tartışma yaşamıştık:)

Sonra bir an Meral ablacım girdi hayatıma sıcacık sanki o resminde kucağında bir kedi varmışta o kedi kalkıp benim oturmam gerekirmiş gibi hissetmişimdir hep.

Her yazıma yorumu vardır. Destek olur bana öğütler verir...

Ve ben onunla büyürüm keyif alırım yorumlarından.

Benim için hepsi birbirinden değerlidir.

Ve ben gitmeleri hiç sevmem veda da edemem.

Burada adını andığım ve yazılarını keyifle okuduğum diğer blog yazarları arkadaşlarımı gitmemeye yeni merhabalar duymak istiyorum.

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..