Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Duyun ey dostlar kocamı bir güzele kaptırdım.

Duyun ey dostlar kocamı bir güzele kaptırdım.
 

Dün sabah ofisimden yükselen ahların başlığıydı bu ;

Kocamı bir güzele kaptırdım.

Yakın bir dostumun serzenişiydi bu dinledikçe hak verdim bakalım sizde benim gibi düşünecek misiniz?

-Evet bu güzel akıllı mı akıllı. Hem benden daha programlı hem jestleriyle kocamın gözünü boyuyor çok bedbahtım:(

-Gece gündüz beraberler o aklından hiç çıkmıyor farkındayım bana bakarken bile aklında o var. Aklımı kaçıracağım nolur yardım edin:(

-Onu güzel otellere götürüyor en iyi yemekleri yemesini sağlıyor ama kocamı benden uzaklaştırdığını bilmiyor. Hem de ben elimle teslim ettim ona eşimi ben ne kadınım ah ne bedbaht bir kadınım.

-Cumartesi sabahları arıyor, yetmiyor geceleri beraberler biliyorum çünkü eşim benden uzak onun konusu açılınca saatlerce konuşuyor hayatı o oldu beni neredeyse hayatının bir köşesine koydu. Başta ben yokum artık.

-Off ya nerde hata yaptım neyi görmedim diye kendime soruyorum herşey şöyle başladı.

-Benim eşim bir muhasebeciydi.

-Efendi gibi işine gider gelirdi peki ben ne yaptım onu tanıştırdım ona.

-Virüs gibi bulaştı kocama sabah akşam evde uzanırken her an artık aklında o var.

-Ama hakkını yemeyeyim bende bir zamanlar çok sevmiştim onu .

-Ama ne oldu beni bırakıp gitti bir gün bir baktım geride hiç bir kalmadı. Sadece küçük çapta sinir vede anılarım kaldı bana

-Kocamı elimden alan şeyin adı SATIŞ

:)))

-Evet artık kocam beni değil geceleri acaba bu ay daha fazla nasıl satış yaparımı düşünüyor benimle beraber yemekteyken bile insanların ne içtiğine bakıyor.

-Ay sonu geldiğinde daha bir panik artık sessiz sakin kocam gitti, yerine bir satış canavarı geldi durup dururken çalan telefonla ana yolun ortasından sağa çekip arabadan fırlıyor. Bir haller oldu ona.

-Neler oluyor diye sorduğumda ;

Merak etme kısa süreli şirkette yaşanan bir sıkıntı sana yansıtmak istemezdim diyor ama o anda karalar bağlıyor.

Eşim çok değişti Hayal gün geçtikçe daha çok çalışıyor.

Zor dedim çünkü inanın satışçıların eşleri satışçılardan daha çok işin içindedir.

Kimi eşler anlatır . İnanın onları piyasaya salsanız herşeyi bilirler sanki kendileri yaşamış gibi.

Ama sıra onların hayatına gelince onlar yokturlar. Sadece eş durumundan herşeye dahildirler.

Eşleri gerçekten yoğun tempoda çalışır eğer iyi bir şirketteyseler ve yükselme hedefleri varsa herşey daha çok kazanmak içindir.

Bir anda eşler ne yazıkki ikinci plana atılır ve amaca yönelir er kişi.

Burada önemli olan yıllardır beklediği atağı yapabilmektir. Ve artık şans ondan yanadır.

Allah yürü ya kulum demiştir. Ama sizinki bazen kantarın topuzunu kaçırır koşmaya başlar. Yada zaten şirket koş demiştir.

Zordur bayanlar baylar satış işi zordur.

Tamam ben bu işte oldum dediğin gün bittiğin gündür.

Hergün yeni bir stres yaşarsın her gece uykunda ürün satarsın. Öyle bir marka bağımlısı olursun ki.

Bir gece boyunca müşterilerle uğraşır sabah uyandığında kabusun daha yeni başladığını algılayamazsın.

Satışçı olmakta satışçı eşi olmakta zor anlayacağınız.

Ama yanınızdaki eşe de bağlı. Böyle sıkıntılar içinde eşiniz sıcacık bir telefon açar ve herşeyi unutursunuz tıpkı benim gibi .

Haykırmak istersiniz SENİ SEVİYORUM diye .

İstersiniz ki dalgalar Mudanyadan attığınız şişeyi taa Çanakkaleye kadar götürsün .

Ve içinde binlerce SENİ SEVİYORUM yazsın.

 
Toplam blog
: 50
: 3085
Kayıt tarihi
: 31.10.06
 
 

Merhaba hayatta herkesin söyleyeceği birkaç cümlesi vardır, ben de ‘söyleyeceklerim var’ adlı bir kö..