Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '08

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
875
 

Ben bu Bill Gates'i döverim

Ben bu Bill Gates'i döverim
 

edep yahu :)


Aslında kendimce haklı nedenlerim var. Dünyanın en zengini olabilir benim için hiç fark etmez. Dövmeme engel değil. Ama gelinde kızmayın şimdi.

Gates teknolojide yaptığı yenilikler ile hayatımıza bir anlamda yön verse de bu yeniliklerden bazıları bize yol verecek gibi duruyor.

Sen başka işin gücün yokmuş gibi tut “ofis ajanı” geliştir şirketlere pazarla.

Neymiş ofis ajanı? Personelin nabzından, nefes alışına, heyecanına ve yapmış olduğu aktiviteye kadar bilgisayar karşısında olsun ofiste olsun hareketlerini inceleyen, boş boş oturup işimi kaytardı yoksa canı çıkıncaya kadar mı çalıştı tespit etmeye yarayan programmış.

- Yakup abii dün nasıl taktık ama iki tane size ha ha ha

Oda ne birden makinadan bir ses

- Hata hata (alarm sesleri). Boş konuşan eleman. Boş konuşan eleman.

Bunlar gerçekten de olur. Çünkü cihaz sürekli takipte…

- Hata hata … sayın erol bey tuvalette kalma süreniz 15 dakika 20 saniye olarak tespit edilmiştir.

- Kabızım oda tespit edilmiş mi? Töbe töbee

Sanmam ki bayanlarda rahat olacak.

- hata hata (alarm sesleri) masa takviminin içine ayna saklayarak makyaj tazeleyen bayan tespit edildi… hata hata

- aaayyy yolarım ben bu makineyı ama heeee!!! Delimidir nedir?

Makine durur mu durmaz tabi;

- hata hata … hanımlar ne kaynatıyonuz fısır fısır?

- Nejla valla müdür bundan daha iyiydi nasıl makine kız bu laflara bak…

- Sayın ajanım fasulye fasulye merak etmeyin.

Son söz: makine olmayacağız…

- hata hata…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

zaten üç kişinin işini bir kişiye yaptırıyorlar(devlet kesimi hariç) , birde ofislerde bu olsun, vallahi cinnet haberleri dolar üçüncü sayfalar ben söyliyeyim:)) , sevgiler

Dilek Fuçucı 
 26.01.2008 12:34
Cevap :
Bizden günah gitti o kadar :))  26.01.2008 13:09
 

hahahaha... Çok keyifli olmuş... Dur ben kahveden arkadaşlarıda toplayım hep beraber gidelim...:)))

Filiz Aydın 
 23.01.2008 12:36
Cevap :
Valla yorum daha komik oldu :)))  23.01.2008 13:42
 

Şimdi siz de bende müşteri hizmetlerinde çalışıyoruz. Bu takip işi bizi bozar.. 10 dakikalık molanızı 1 dk aşmışsınız 1 dk nerde olduğunuzu öğrenebilir miyiz? Müşteriyle konuşurken 300 defa mute tuşuna basmışsınız o sırada neler dediniz hepsini tespit ettik işinize son veriyoruz : ) Bende dövsem iyi olur bu adamı : ) Sevgiler.

Kalbin Ritmi 
 22.01.2008 22:23
Cevap :
Birlikten kuvvet doğar haydiiin gidiyoruuuzz :) Haklıyım ama inanki ... Kal sağlıcakla  23.01.2008 8:36
 

biz,o gıcık makinayı yanıltabilecek yeni bir makina icat ederiz nasılsa (korkulacak birşey yok ilgililere duyrulur)

hülya tunç 
 21.01.2008 23:03
Cevap :
Biz ki jetonu delip ip takan, biz ki yüzlük telefon kartına kaset bantı saran, biz ki... valla doğru söze ne hacet hülya hanım :)  22.01.2008 13:51
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 18
Toplam yorum
: 379
Toplam mesaj
: 81
Ort. okunma sayısı
: 885
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

1983 yılında Üsküdar da doğmuşum. Yüksek okul muhasebe bölümünü bitirdikten sonra okula dışarıdan de..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster