Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '10

 
Kategori
Deneme
 

Ben de bir çocuğum

Ben de bir çocuğum diğer çocuklar gibi.

Benim de bir dünyam, hayallerim var.

Sen de düşün bir kez, sen de çocuktun bir zamanlar.

Şevkatle öpülmek, sevilmek , okşanmak isterim.

Her çocuk gibi sıcacık bir yuva düşlerim.

Ben de bir çocuğum, diğer çocuklar gibi,

Neşeyle gülmek isterim, sevgi denizinde yüzmek.

Ne olur benide sevin, beni de görün.

Köprü altında uyuyup yatan, boynu bükük ,

Çamurlara düşüp batan, pislikten kokan,

Araba yıkayıp, mendil satan sokak çocuğuyum.

Ben de bir çocuğum diğer çocuklar gibi.

Neşe ile çoşmak, mutluluk denizinde yüzmek,

Ninnilerle, türkülerle büyümek, uyumak ,

Bayramların bayram olduğunu bilmek,

Yeni giysilerimin, ayakkabılarımın baş ucunda,

Asılı durduğunu, el öpünce alacağım bahşişin hayalini,

Küçücük kalbimde duymak istiyorum.

Hadi uzatın ellerinizi, koyun yüreğinizi.

Düşünün ayrılıkları, geceleri, karanlıkları, yoksulluklar.

Durmadan yağmur yağar, kar yağar üstümüze.

Pabuç yoksa ayaklarımızda, mintan yoksa sırtımzda.

Toplum utanç duymalı bundan, sefaletten.

Ben de çocuğu diğer çocuklar gibi.

Kıskançlığımdan bütün hırçınlığım, mutsuzluğum.

Ne şeker yiyebildik, ne gülebildik, gönlümüzce.

Ne uçurtmamız oldu, ne de misketimiz oldu.

Ne de elimizden tutan babamız, başımızı yaslayacak anamız.

Ben de bir çocuğum diğerleri gibi.

Varsın sokaklar evimiz, yarım simit ekmeğimiz olsun.

Bana bir çanta , kalem, defter, bir de okul gösterin.

Köprü altında kalsamda, ay ışığında çalışırım.

Aç, sefil, perişan ve okulsuz bırakmayın bizi.

Böyle sahipsiz olmamalı......olmamalı......olmamalı......

20.11.2010

Aç sefil, perişan ve okulsuz bırakmayın bizi

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..