Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '09

 
Kategori
Siyaset
 

Ben de Ergenekoncuyum

Ben de Ergenekoncuyum
 

Çok değerli insanlarımız susturuldu. Demokrasi adına Diktatörlük yapılıyor.


Gizlim kapaklım yok, ben de Ergenekoncuyum. Silivri'ye kapatmaları zor, zira hiçbir örgüt üyesi değilim. Öyle fotokopi evraklarla filan bir bahane bulup alırlarsa bilemem.

Ama devletim aleyhine hiçbir şey yapmadım, tek kişilik Ergenekoncuyum. Kendi halinde, düşünce bazında. Eylemim yok.

Bugünkü iktidarı ve Fethullah Gülen hakimiyetini, Türkiye'nin başına bela olmaktan kurtaracak her türlü girişimi fikren destekliyorum. Tabii öldürme, isyan filan olmamalı.

64 yıllık yaşamımda, kendimi bildim bileli, ülkeyi bu kadar kötü yöneten, çağdışılığa iten hükümet ve politikacılar görmedim. Çoğu gaflet ve dalalet içinde. Başbakanın hiçbir söylemine inanmıyorum. Gelmiş geçmiş ve hatta gelecek başbakanların en kötüsü. Hakkımda tazminat açsın, beni yeşil kart kullanacak duruma düşürdü, yeşil kartımdan ödetirim devlete tazminat borcumu.

AB'ye girmeyi filan düşünmemelerine rağmen, sırf Din Devleti kurmalarını engelleyecek, kahraman ordumuzu zayıflatmak için AB kanunlarına sarıldılar. Her köşeye adamlarını koydular ama Yargıyı ve orduyu ele geçiremediler.

Yargı Reformu yapacaklarmış. Sırf yargıyı kendilerine daha bağımlı yapmak, işlerini kolaylaştırmak için. HSYK'nun gücünü ortadan kaldırırlarsa yargıyı ellerine geçirmiş olacaklar.


Yargımız komik durumda, bir sanığa 150 yıl hapis isteniyor, daha sonra beraat ettiriliyor. Buna sebep olan savcı ve hakimden kimse hesap sormuyor. Dünya alem gülüyor.

Medeni ülkelerde en yüksek ceza müebbet hapis, onun altında 15 yıl en yüksek ceza. ABD ve bazı ülkelerde değişiklikler var tabii ama genelinde böyle.

Organ naklinde dünyaca tanınmış profesörümüz Mehmet Haberal dahil birçok vatansever değerimiz tutuklular. Emekli orgeneraller tutuklular. Bunun hesabını ağır ödeyeceklerinin farkına vardıklarında geç olduğunu görecekler.

Birçok bilim adamı ve eli kalem tutan kişi susturuldu. Bunun adı demokrasi mi? Yazıklar olsun bunları yapanlara ve seyreden yetkililere.

Evet ben de Ergenekoncuyum, benden çok daha fazla vatanını seven, çok değerli insanlar içeride iken, dışarıda rahat dolaşmak gücüme gidiyor, utanıyorum

Mustafa Mumcu, Milliyet Blog 06. Eylül 2009 17:50

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..