Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '08

 
Kategori
Blog
 

Ben de mi şair oldum?

Ben de mi şair oldum?
 

Kapıdan içeri girdiğimde
O gül yüzünü görünce
Kalbim yerinden oynayacak sandım
En sevdiğin çiçekler elimde sana doğru yol aldım
“Gel gidelim oyun bahçesine” deyip, tuttum elinden
Koşar adım indik okulumuzun merdiveninden
Emel, Ayşe, Fatma ip atlarken
Salıncakta seninle bir yukarı bir aşağıya süzüldük
Zil çalıp, ders başlayınca sevincimizden hopladık
Karnelerde pekiyi görünce, zıp zıp zıpladık.
Canım kuzenim Eda seninle aynı sınıfı paylaşırken
Arkadaşlarımızla oyunlara dalarken
En güzel günleri yaşadık…

İşte bu da benim şiirim. Ohh ne güzel editörlerimiz şiire izin verdi. Ben de ilkokul yıllarımdan bu yana yazdığım tüm şiirleri yayınlamayı planlıyorum. Nasıl olsa sayfa sayfa şiir var artık blok sayfamızda…

Anket soruları geldiğinde düşünmeden cevap verdiğimi farkettim. Birkaç yazım şiir formatında olduğu için reddedilmişti. O yüzden biraz kızgındım editörlerimize. Ne kadar haklı olduklarını şimdi anlıyorum. İlk zamanlar insan biraz bencil düşünüyor. Sonradan anlıyorsunuz ki; çok ama çok haklılar.

Şimdi sona eren anket yeniden yapılmış olsa, düşünmeden “Şiir dışındaki tüm yazılar” seçeneğini tıklardım… Ama maalesef geçti. Şiir okumadan tek bir gün geçirmeyen bir okuyucu olarak artık şiir görmekten sıkıldığımı anladım. Herkesin düşüncesi farklıdır tabii…

İnsanoğlu nankör yaratık. Bir şeyleri ister, yerine gelince ondan şikâyet eder. Bir de yapılması gereken şeyin cılkını çıkartır… Ben de şiirimi yazdım ve cılkını çıkartanlar kategorisine girdim… Ohh be yazdım, söyledim, rahatladım…

Fotoğraf : http://oruba.deviantart.com/art/A-poet-65445627

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..