Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben erkek olmadan önce de insandım...

Ben erkek olmadan önce de insandım...
 

Hadi öldür beni...

Modern dünyanın yetiştirdiği efendi köleyim ben. Arsız bir sokak iti kadar efendi, sevişirken zircirlenecek kadar köle... Bana sorsan işlediğim her cinayatin vardı nedeni, Tanrı ne kadar dua etsemde bana hiç cevap vermedi... Öyle bakma, masumiyetine aldanır kendimi hücre evimde asarım, sen öldürmessen beni, yaşadığım bu dünyada koca bir yalanım. Ben öldürürsem içimde ki iti, gün gelir nedenler sıralarım. Aslında kırsan zincirlerimi, yatağında efendi kabul etsen beni, dokunduğunda ağlarım. Ben erkek olmadan önce de insandım...

Hadi öldür beni...

O ki kan görmek istiyor modern dünya, kırmızıya boyayalım tüm bakışları. Kırmızı elbise giymiş kadınlar ve tek nefeslik dansları. Açık sırtları. Gecenin aç sırtlanları. Aşkların yanaklardan süzülen kanı, avuç içi yaşamların hatıraları, sonu yazılamayan intahar mektupları ve sonuç başlangıç; modern dünyanın görsel arenası... Korkma, sapla, kan görmek istiyor modern dünya...

Hadi öldür beni...

... ama önce öp. Islak olsun. Nefesin anason koksun...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..