Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '10

 
Kategori
Futbol
 

Ben Fenerbahçeli Semih olarak doğdum, ama...

Ben Fenerbahçeli Semih olarak doğdum, ama...
 

Ben Fenerbahçeli Semih olarak doğdum...


Semih Şentürk, sessizliğini bozdu.

İnternet sitesinde, “Ben Fenerbahçeli Semih’im” başlıklı açıklamaya (*) yer verdi.

Semih, Ömer Seyfettin’in “Ant” adlı öyküsünün girişinden etkilenmiş olmalı ki, açıklamasına, “Ben Fenerbahçeli Semih olarak doğdum.” diye başlıyor.

Başlıyor, ama sıkıntılı olduğu, açıklamanın ikinci cümlesinden anlaşılıyor:

“Futbolu burada bırakmak istiyorum.”

Semih, “Futbolu Fenerbahçe’de bırakacağım.” diyemiyor.

Diyemez!

Çünkü, artık, buna kararı Aziz Yıldırım verecektir.

Her futbolcunun olduğu gibi, Semih’in bir de hayali vardır kuşkusuz!

Semih, “hayal”ini üçüncü cümlede açıklıyor:

“Fenerbahçeli Semih olarak futbolun içinde kalmak en büyük hayalim.”

*****

Semih, “sözleşme” konusunda hep yumuşak davranmış, Fenerbahçe’nin, “hakkı olanı vereceğine” inanmıştır.

Açıklamasında buna da ver veriyor:

"Bugüne kadar ki sözleşmelerimde hiçbir zaman gerek kulübüme karşı, gerek yönetimime karşı problem yaratmadım. “

Semih’in “kulübe, yönetime karşı problem yarattığını” kimse söylemez.

Semih, acaba bunu niye açıklama gereksinimi duyuyor?

Demek ki, ortada bir sıkıntı var; kendini savunma gereğini duyuyor.

Semih, şimdiye değin “problem yaratmadığını” belirten cümlesinden sonra gelen cümleye, “Ancak...” ile başlıyor.

Siz, konuşup konuşup ardında “ancak” diyorsanız; ondan sonrasını söylemeseniz de olur. Çünkü, siz, “ancak” ile, daha önce söylediklerinize üzerine bir çizgi çekmiş oluyorsunuz.

Semih’in “ancak” ile başlayan cümlesi ve devamı, bir “savunma” niteliğinde.

****

“Kulübe, yönetime karşı problem yarattığını” söyleyen Semih’le Fenerbahçe arasındaki, “problem” ne?

Fenerbahçe, Semih’in sözleşmesini bir yıl daha uzatıyor.

Semih, kendisine haber verilmeden sözleşmesinin uzatılmasına bozuluyor; ileride “herhangi bir hak kaybına uğramamam için” Federasyon’a başvuruyor.

Bir bakıma Fenerbahçe’yi şikâyet ediyor.

*****

Semih, “şikâyet etmek”le köprüleri attığını, ama “Futbolu burada bırakmak istiyorum.” demesiyle de bir uzlaşma aradığını gösteriyor.

Semih, Fenerbahçe’de kalır mı?

Bu, Aziz Yıldırım’a bağlı.

(*)http://www.semihsenturk.com.tr/

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..