Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben hep çocukluğumu özlerim

Ben hep çocukluğumu özlerim
 

Dedemin masalları


Ben hep çocukluğumu özlerim
hayatımın belki de en güzel günleri
seksen öncesi
daha yurdum bu hale gelmemiş
biraz daha ilkeliz ama
çok daha fazla insanız o zamanlar
kimsenin cep telefonu ve mail adresi yokken
aldım verdim ben seni yendimlerle oynarken çocuklar daha
yani hayat iyiden iyiye bir mad max filmine benzememişken
her şey çok daha güzelmiş meğerse
yerli gazoza leblebi atarken
sinema salonlarında düğün yapılırken
ve biz o düğünlerde saklambaç oynarken
ne samimi günlermiş onlar
mahallenin neredeyse tüm komşuları
siyah beyaz televizyonu bizim evde izlemeye gelirken
sümüklü komşu çocukları yere diz çöküp oturup
sümüklerini kazak koluna silerken,
anaları televizyona kilitlenmişken
yani deve tellal pire berber iken henüz
dedemin masallarında
ben hep çocukluğumu özlerim. 

 
Toplam blog
: 8
: 584
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Whitewrite, İstanbul'da yaşıyor. Yazarak kendisini terapi ediyor, okuyarak uçuyor. Edebiyat, tarih..