Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '06

 
Kategori
İstanbul
 

Ben İstanbul' u seviyorum

Ben İstanbul' u seviyorum
 

Dün vapurla karşıya gidip geldim. İstanbul trafiğinin en güzel bölümü bu vapur seyahatleridir. Boğaz ve deniz havası elele verip insana her şeyi unutturur.

İstanbul'un güzelliklerini yaşamanın bin bir çeşit yolu vardır. Fakat bunu vasat yoldan en kolay ve en ucuz yaşamanın sırrı vapura binmektir.

Hoş her gün zorunlu olarak bu seyahati yapanlar, belki yaşadıkları zevkin tadını o kadar çok çıkaramazlar ama, yine de bu durumun onların ruhlarında farkında olmadan bir dinginlik yarattığı kesindir.

Dönüşte iskeleden yeni bir tarife aldım: Kış tarifesi... Üstünde "15 Eylül - 17 Haziran tarihleri arasında geçerlidir" yazıyor. Demek ki İstanbul'un kışı 15 Eylül'de başlıyor, 17 Haziran'a kadar devam ediyor.

İstanbul'da yazın ömrü, sadece üç ay... Ama İstanbul, dört mevsimin en güzel yaşandığı şehirlerden biridir. Yaprakların sararıp döküldüğü şu sonbahar mevsiminin, yağan yağmurlarla birlikte oluşturduğu kompozisyonu kolay kolay başka yerde bulamazsınız.

Kışın karlarla örtülmüş şehir manzarası da, tablolarla yarışacak kadar olağanüstüdür İstanbul'da...

İlkbahar, son yıllarda çok kısa sürse de, İstanbul için yine farklı ve aşk dolu bir mevsim olmayı ihmal etmez.

İnsanın yaşadığı şehri sevmesi hem doğal hem güzel...

Ben İstanbul'u seviyorum.

 
Toplam blog
: 859
: 979
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu, ekonomik..