Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Ben seni sevdiğimde aşkın adı ölüm oluyor

Ben seni sevdiğimde aşkın adı ölüm oluyor
 

Ben seni sevdiğimde hayatın adı aşk oluyor. Sen beni sevdiğinde ise hüzzam makamında kelebekler uçuşuyor.

Birden, bir dolu gece iniyor üzerine, bilinmez, hangi notasına sarınık, dağlanmış bu yaranın, gece diniyor, yıldızlar ötesine geçmiş sayılabilecek rakamların; ve onbinlercesi yuva tutmuş bekleşirken, binlercesi geziniyor bir yakasından diğerine en kutsal sayılanın.

Beni sev beni sev. Öleyim öleyim, yanından ayırma yaşanılanları, bakayım, ertelenmemiş ışıklara süreyim yanaklarını, haykırayım.

Kubben olsun gök, mazideki görüntülerden sarkan yalpalamalarına bir yuva niyetine ve kızıl saçlarına dökünük yağmur damlaları, karışsın gökkuşaklarına, beni sev. Beni sev beni sev, yanayım yanayım ateşlerinde, beni sev. Beni sev, öleyim öleyim kaygılarınla, beni sev.

 
Toplam blog
: 340
: 1591
Kayıt tarihi
: 10.03.08
 
 

Basınla ilgili bir kuruluşda çalışmaktayım. Uzun yıllar basınla ilgili konularda danışmanlık yapt..