Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben yaralı yürek, sen yeni sevdalı

Bırak içimizde kalsın bu defa yürek çarpıntısı

Ben yaralı yürek, sense yeni sevdalı

Korkuyorum seni icitmekten

Ne kadar yetebilirimki sana, karanlıklardan çıkarak

Sen yeni sevdalı, bense yaralı yürek

 

Uzattın elini en acıyan zamanda

Yaklaştın, dokundun, hissettin

En acıyan zamanda gülümsedin bana

Korkuyorum seni incitmekten

Ben yaralı yürek, sense yeni sevdalı

 

Tertemiz bir yürek seninkisi

Belliki aşk yeni değiyor içinin baharına

Ne mutlu ki bana

Aşk adımla filizleniyor damarlarında

Korkuyorum seni incitmekten

Sen yeni sevdalı, bense yaralı yürek

 

Yaram kanarken tenimde her daim

Acısı kurşundan beter

Yürek hala ağlarken akan kana

Kan içinde filizlenen ey güzel çiçek

Korkuyorum seni incitmekten

Ben yaralı yürek, sense yeni sevdalı

 

Bırak içimizde kalsın bu defa yürek çarpıntısı

Kan içinde değil

Su içinde filizlenmeli senin sevdan

Topraktan beslenmeli, boy atmalı

Ben nadasa bırakılmış bir toprak

Sen verimli arazilere gebe bir filiz

Affet beni

Ben yaralı yürek, sen yeni sevdalı.

ENGİN GÖKSU

 

 

 
Toplam blog
: 47
: 1672
Kayıt tarihi
: 18.11.11
 
 

Engin Göksu  1976 Kayseri'de doğmuş. Cumhuriyet Üniversitesi Jeoloji Müh. bölümünü bitirmiş. Hale..