Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Ben

Ben
 

Ben ve Sen

Ne tuhaf …. yanılgı ve yanılgılar ne gaddarca gelir insan ruhuna

Elimde kalemlerim aylardan sonra resim yaptım ve ilk defa kendimi yaptığımı fark ettim…oysa benı çizmek ne de güzelmiş …yanılgılarımı çizdim, kestiğim saçlarımın ruhumda açtığı derin öfkeyi…..

Yıllar önce fakülte sıralarında özde güzel insanlardan biri olan saygı değer hocam aklıma geldi, sen benim özel öğrencim der ve saatlerce sohbet eder hayat dersleri verirdi ..yıllar sonra bir gün bana imzalı kitabını verdi ve sayfaları karıştırırken beni yazdığı sayfayı okuduğumda ben olma mücadelesi veren hırslı azimli okul derecesi yapmaya çalışan hayatı dürüstlük ve güven üzerine kurmaya çalışan baktığı pencerede doğruluğun esas olması gerektiği inancıyla yetişmiş naif bir kızı gördüm o yazıda….şimdi dönüp baktığımda kendime, bu mücadele sırasında yorgunluğumdan başka bir eserim yok aslında….kazandıklarım ve kaybettiklerim diye hesap değil bu ben olma iktidarı için küçük yaşlarda savaş veren idealist ve idealleri için düştüğü çukurlardan nasıl çıkmaya çalıştığının resmi bu ,

Yaşlanıyorsun kızım !! hoşuma gitti bu söz, evet yaşlanıyorum ama içim hiç büyümedi , hala içimde o masum kız çocuğu atlıyor koşuyor ve hayatı çok seviyor …biraz duvar ördüm çevresine zarar görmesin yıpranmasın tüketilmesin kirlenmesin kirli ellerde, kötü bakışlarda……hala saf bir tarafın var yaşlı kız çocuğu hala çabuk inanıyor ve inandırıyorsun kendini…aslında sadece inanmak istiyorsun ve inanmanın kötü olmadığını düşünerek ilerlemek güç veriyor özünde

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..