Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Susuyorum

Susuyorum
 

Dünyanın en büyük sanatı üzerine bir söylem benimkisi.... nacizane, geceden kalma bir ukusuzluk ve baş ağrısı....hani derler ya , ya göründüğün gibi ol ya da olduğun gibi , neden sözler uçar? çıplak gerçeklerle biz olmayız. Kabul görmeme endişesiyle gelen bir yaklaşım aslında , ama biliniz ki siz her kimseniz çok da saklayamazsınız ....oysa bir ormanin içerisinde nefes almak gibidir yandaş bulduklarınız ve sarılmaktır tutkuyla nedensiz, söylemsiz ve bekletisiz...ah bir de o ağzımızdan çıkan kelımeleri yutkunarak söyleyebilsek ve de arkasını getirebilecek cesaretimiz olsa kaçmasak ya da yalanlamasak

Ben diye başlayan cümleler başladığında korkmak gerek bilinizki artık o kişi karşınızda yanınızda olma eylemını çoktan bırakıp gitmişdir...Ah bir de bunu itiraf edebilcek cesaretler olsa...

Ben senı seviyorum der , arkadaşın sevgilin ya da her kımse . Bir gereklilik mi dir seviyorum demek ya da beklentıler içinde bulunmak ya da rahatlamak bunu mu getiriyor..yaradılış meselesimi ? benliğimize kazınan bunlarmı...ne çok şey söylemek isterde susarım bazen en büyük cevapdır susmak , tokat gibi iner o mağrur dik bakışlı yüzlere ..ama bir gerçek var ki, işte bu bile bir algı meselesi......
 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..