Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Korku

Korku
 

Korkularımız...

Zaman gelir iç sesimizden korkarız, zaman gelir sevdiklerimizi kaybetmekten korkarız, zaman gelir yaşamaktan bile korkarız.....

Vazgeçtiğimiz anlar olmadımı hayata dair evet işte bitti demedik mi?
Aynalara ters düşmedik mi?
Sevilmek isterken kaçmadık mı?
Yakın markajımıza giren kım olsa kaçmadık mı?
Korkular...


Ve aslında içimizde zaman zaman yaşattığımız bu duyguları masaya neden yatırmaktan çekınırde savunuruz kendimizi... Hayır der bastırmaya çalışır ve görmemezlikten geliriz...kendimize güvensiz gelmenın telaşesi değil midir bu haykırışlar hayırlar...

Elbet sebepsiz değil ve ben kendim için bu cevabi buldum, tek olmadığımı bilmiyorum düşündürmek istiyorum kaçtığımız görmek istemediğimiz ve hatta yokluğuna inandırmak için çabaladığımız bu duyguların, içinde çığlık çığlığa gelen seslerin nedenını keşfedin....

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..