Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Beni çok sev!..

Beni çok sev!..
 

(Nilgül - Böyle Bir Kara Sevda)

http://www.youtube.com/watch?v=FKozjqA4bok 

 

Beni çok sev n’olur... Buna ihtiyacım var benim. Çok sevilmeye, birinin beni/kalbimi sımsıkı tutmasına… Hep az sevildim ben; hep eksik, hep şartlı, hep hesaplı…

 

Bileyim ki seni terk etsem bile, sana ihanet etsem bile seveceksin beni. Bileyim ki önce kızsan bile hatalarımı da kabul edeceksin sonra. Bileyim ki ne olursam olayım, ne kadar saçmalarsam saçmalayayım, yolumu nerde, kimlerle, nasıl kaybedersem kaybedeyim; senin olduğun yere dönme şansım hep olacak. Kapın bana hep açık olacak, bileyim. Bileyim ki ben kim olursam olayım, hep senin kalbinin en sevgilisi, tek sevgilisi olacağım...

 

Sana şımarabileyim, sana küsebileyim, seni kızdırabileyim, yeri gelsin seninle bağıra çağıra kavga bile edebileyim… Ama bileyim ki bunların hepsine rağmen sen beni çok seveceksin. Hatta utanayım ben bu kadar çok sevgiye layık olmadığım için, bu kadar sevilmeyi hak etmediğimi bile düşüneyim kimi zaman.

 

Ne bir anne gibi, ne bir baba gibi, ne bir evlat gibi, ne bir dost gibi, ne bir arkadaş gibi;  kendin gibi, kendini sever gibi, kendin kadar çok sev beni…

 

Bakma sen benim büyümüş hallerime, ayaklarım üstünde durabildiğime. Ne çok yıkılır kalırım kimsenin görmediği köşelerde ben; bir ben bilirim… Sakın aldanma ışıltılı gülüşlerime; kimi zaman seni kızdırmak için, kimi zaman hayatın inadınadır onlar… Ve n’olur unutma; gerçekten gülerken içi ağlayabilir insanın; ‘Git’ derken ölesiye isteyebilir aslında kalmasını karşısındakinin...

 

Bazen sevgini, bazen sabrını sınıyormuşum gibi hissetsen bile; seni hiç sevmiyorum desem bile; ne olursa olsun sev sen beni. Çok sev ama… çok sev sen beni!

Bil ki bu kalp bugüne kadar hiç öyle büyük, öyle karşılıksız, öyle beklentisiz sevilmedi…

Birgün tut omuzlarımdan, sars beni, bak gözlerimin ta içine ve de ki bana "Ben seni o kadar çok seviyorum ki, kara toprakta bile bitmeycek bu sevgi..."

 
Toplam blog
: 160
: 2717
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Öykü Şiir Deneme ..