Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '07

 
Kategori
Anneler Günü
 

Benim güzel anneciğim.

Benim güzel anneciğim.
 

Anneciğim, anneciğim

Benim güzel anneciğim

Orda mısın!

Ben oğlun Ahmet.

Bugün Anneler günü

Müsaade et, o güzel ellerini öpmeye geldim.

Biliyorum seni çok üzdüm, öğrencilik yıllarımda,

Biliyor musun!

Beni odama gönderirdin.

Ders çalışmam için,

Ama ben sana kızardım hep!

Derslerimi çalışmazdım nedense.

Dönem sonlarında ise,

Hep zayıf getirir,

Seni arkadaşlarına karşı mahcup ederdim.

Bazen de günlük tutuğumda

Bana hep derdin ki;

"Oğlum kızlara şiirler yazma,

Elbet bir zamanı vardır,

Sen şimdi derslerini çalış

Okuldan mezun olmaya bak."

"Bunlar gönül işidir,

Bir gün elbet senin de sevebileceğin bir sevgilin olur".

Okumadım,

Ama bir işe girdim, çalıştım.

Sen de bunu gördün,

Benim duygularımın doğrultusunda

Evlenmem için bir kız buldun..

O benim sevgilim oldu.

Ve onunla evlendim, mesut oldum.

Sen de bahtiyar ve mesut olmuşundur.

Sonra sana iki tane sevgi dolu torun verdim

Dünyaların senin olsun diye.

Şimdi ise eşimle beraber

Hiç evlenmemiş ağabeyine,

Dayıma bakıyorum .

Ölünceye dek için rahat olsun anam.

Anneciğim, bugün anneler günü.

Ben geldim.

Oğlun! Ahmet geldi.

Müsaade et! O güzel ellerini ver, öpeyim.

Seni ama seni çok çok çok se-vi-yo-rum.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..