Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '10

 
Kategori
İnternet
 

Benim internet dünyam

Benim internet dünyam
 

Biz internette ne yapıyoruz?

/Daha doğrusu ben ne yapıyorum? Eskiden insanlar vakitlerini radyoda geçirirlermiş. /Radyoda sevdikleri bir müzik çıktığında radyo’nun sesini açıp, büyük bir zevke dinlerlermiş. /Televizyon çıktığında ise; televizyon çok pahalı bir izleme aracı olduğudan dolayı az kişi de televizyon olurmuş. Evinde televizyon olan kişilerin evinin önünden geçerken onlara imrenerek bakarlarmış.

/Hatta ‘’canım kardeşim’’ diye bir film vardı ve ordaki abiler, kardeşlerine televizyon almak için bir eve girip, hırsızlık yapıp Tv çalıyorlardı.

/Zamanla, başkalarına göre aptal kutusu bana göre değil, bu küçük kutu herkes te olmaya başladı. Televizyonda maç seyredenler, benim gibi Türk filmlerini sevenler oldu. Çok büyük bir sektör oldu televizyonculuk. /İnsanlar bundan da sıkılıyorlardı.

Bilgisayar çıktı. Ona da en az televizyon kadar imrendiler. Bilgisayara İnternet geldi. İnterneti ilk gördüğümde ise chat sitelerine giriyordum. Sonra uzun yıllar hiç merak etmedim interneti.İnternetin içine girdiğimiz zaman kafanızda neler yapacaklarımızı tasarlıyorsunuz. Ben nete girdiğimde, gazetelere bakıyorum. Dikkatimi çeken haber olursa okurum. Spor olmak zorunda değil. Güncel olaylara da bakıyorum. Sonra Fenerbahçe sitelerine giriyorum.Milliyet blog, Facebook derken İnternet de bakacak şeyler benim için bitiyor; çünkü bakacak konular bulamıyorum. İnternet bana bakıyor ben internete bakıyorum. Benim net dünyam bu kadar. Zamanla sıkılıyorsun.Lise de bir hocam’’ siz Bilgisayarı bisiklet gibi kullanıyorsunuz. Onun için oğluma bilgisayar almıyorum’’ demişti.

Arada sırada Adsl’de arıza yapınca nete kızıyorsun.Adsl’i arıyorsun . Sordukları sorular şunlar: Netiniz açık mı? Adınız nedir : ........ diyorum. Size 1. adınızla mı hitab edelim yoksa 2. adınızla mı diyorlar. İnsanları oyalıyorlar. Kimi kandırıyorsun. Sen ne yapacan hangi adı kullanacağını. Bana yardım et sen, o bana yeter.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..