Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '19

 
Kategori
Şiir
 

Benim Şiirim:

İçimde….
Senin İçin...
Seni hatırladım gecenin sıcağının içinde.
Bir büyük sevdadır sevmek.
Gece boyunca yağan serin yağmur,
Seni bana yalan söyledi!
Titrek ıslak ellerim:

Rengarenk çakan şimşekler arasında nemli beyaz havanın bulanık bej rengi sisine karışan ürkütücü hayaletler dünyasına inat!  Hayatta tek olmazım sana, gönlümün tahtı prensesime doğru uçsuz bucaksız uzayıp giden uzay boşluğunda, açık lacivert göğe uzandı.

Sabah dünyaya çok rahatlamış olarak, hafif aralanmış mutlu göz kapaklarım arasından huzurla bakınca:

Hayalin, beyaz, sıcak, güneşli gün, karşımda hasret, vuslat, melekti.

Ve içimde çok daha büyümüş, ölümsüz iksiriyle yıkanmış, çıplak sonsuza kadar yaşamaya devam ediyordun.

Seni çok ama çok çok seviyorum.

 

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..