Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '06

 
Kategori
İlişkiler
 

Benim susmalarım hep kara....

Benim susmalarım hep kara....
 

‘’Susmanın da bir rengi vardır, hem de bir duruşu’’ dedi, bana.

‘’Hayır’’ dedim, ‘’benim susmalarım hep kara’’

‘’Yanılıyorsun’’ dedi, ‘’Kızgınlıkla susma, huzurla susma, aşkla susma, korkuyla susma vardır. Ve hepsinin rengi de farklıdır.’’

Yine hayır dedim. Benim için öyle değil.Benim için susma kara. Geceler gibi, katran gibi kara. Siyah bile değil, kara kapkara...

Aşkla susma nedir? Bilmem... Ama mutlulukla olmalı ve mutlaka bir fısıltısı vardır. Hani insanın içi coşar ya aşık olunca; kıpır kıpır bir yürek nasıl susar.. İllaki fısıldar bir yerlerde...

Korkuyla susma; olsa olsa sesini içe yönlendirme olur. Onu da bilmiyorum ya. Ben korkunca hiç susmadım ki şimdiye kadar. Avazım çıktığı haykırdım.

Huzurla susma, huzuru hücrelerine çekebilmek için bir anlık bir dudakları kilitleme...

Ama benim susmalarım çok farklıydı ki.

Ben ‘’sende ölürsem, susarım ancak’’ dedim.

Benim susmalarım ebedi bitmeydi, benim susmalarım arkana bakmadan ve bir daha asla dönmemek üzere gitmeydi.

Sen bende ölmesen de, ben sende ölmüş olurdum böylece.

Ölüme yakın çığlık atan bir insan bile son nefeste susar ya, bir daha hiç konuşmamacasına. Bir daha hiç yaşamaz ya anılar dışında işte öyle susarım ben.

Ben sende beni öldürürüm, artık bana ulaşamamacasına.

İşte bu seni öldürmekten daha da acıdır..

Sana da bana da...

Ben bu yüzden benim susmalarım karadır dedim.

Gece gibi, katran gibi...

 
Toplam blog
: 240
: 1628
Kayıt tarihi
: 18.08.06
 
 

Zamandan şikayet ederken, ne kadar hızlı aktığını fark edemeden geçmiş yıllar. Kırklı yıllar, kır..