Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Berber çırağı

Berber çırağı
 

 Oğlum makası ver,
-Hemen usta…
Oğlum , usturayı da ver,
-Evet, usta…

(Şak..)
Ben sana bu makası mı dedim?
-Tamam usta…

(Şak, şak…)
Ulan, ben sana bu usturayı mı ,dedim?
-Emret be, usta!

Yerleri süpür!
-Derhal , usta…

(Şak şak, şak…)
Ulan ben sana yıka mı, dedim?
-Ya ne dedin, usta?

Ustanın dedikleri
Bir kulağından giriyor,
Bir kulağından çıkıyor
Sen adam olamazsın oğlum,
Sen hiç adam olamazsın,
Makasın yerini bulamazsın
Usturayı kullanamazsın
Aklın az, laf anlamazsın
Durmadan sopa yersin
Ders alamazsın…

Bre deyyus,
Bre kaytanı kılçıklı,
Bre , zibidinin alası
Daha ne kadar
Sopa yiyeceksin,
Ve daha sonra
Evet usta, diyeceksin?

Sen adam olamazsın
Sen adam olamazsın
Sen adam olmazsın…

Haklısın Usta…
Ben de  senin…

-Wxlmnğazvf  Mtfklyj
Bfkgbkljx ypym…
-Anladın  mı?
Benden zaten adam olmaz…

Hadi bana eyvallah
Sana bu kadar insanlık yeter.

 

 

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..