Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '10

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş ve lığımız...

Öncelikle tüm takimlarimiza Avrupa liglerinde basarilar dilerim. Herkesce malum ülke olarak, hepimizin alinacak puanlarin seneye ligimizi üst siralarda bitirecek takimlara olan faydasini. Bu sene yine son seneleredeki gibi takimlarimiz cok olumlu ve kariyer yapmis yabancilar transfer etdiler. En iyi transferide bana göre Besiktas takimi yapdi. Bonservis ödemeden Real Madrid'den Guti 'yi aldilar. Asil ismi Jose Maria Gutierrez Hernandez' Eger oynarsa cok iyi bir transfer ve bence oynamasa bile Besiktasa marka degeri katan bir isim. Umarim basarili olurda ligimiz senlenir. Ben Fenerbahce'den, beklerken böyle bir transferi Besiktas'in yapmasida ayrica düsündürdü beni. Yöneticilerimizin gecmisde yapdiklari hatalardan pay cikarmadiklarini hayretle görüyorum. Ben taraftar olarak soruyorum simdi. Siz hangi akla hizmet bu takimi yönetiyorsunuz. Nasil bir akil ki o her sene hazirlik kampina kadar transferi geceklestiremiyor. Sonra degerlerinin cok üstünde paralarla son dakika transferleri yapiliyor. Neden? Göz boyamak mi amac? Görmüyor musunuz? Siz söylemiyor musunuz? Biz asdik bunlari diyen siz degil misiniz?

Birakin artik günü kurtarma operasyonlarini. Bakin Aykut Kocaman gibi icimizden bir degeri getirdiniz basa. Tebrikler. Birakin cocuk uzamalardan olusan bir ekiple 10 senelik bir program yapsin ve Manu örneginde oldugu gibi bir Sir Alex Ferguson bizden ciksin. Kendisi yetisdirsin, takimina oyuncuyu. Birakin istedgi adami alsin, az olsun ama öz olsun transfer.

Sonra yaslanalim arkamiza ve adi gibi süper bir lig ve Avrupa arenasinda basarili takimlarimizi seyredelim. Her sene bizden iki takim ciksin ceyrek finallere, yari finallere.. Ama önce '' icimizdeki Irlandalilari atalim.''

 
Toplam blog
: 10
: 503
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Slm ben Hakan, 34 yasinda ve Avrupa'da yasayan bir Türküm. Okumayi, yazmayi ve elestirmeyi bir de s..