Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Bestelenmiş eserler 5

Bestelenmiş eserler 5
 

alıntı


Bestelenmiş eserler dizisinin! bu bölümünde şiiri ve bestesi bana ait bir kaç eser var. Çok değerli bestekarlarım beni affeder biliyorum. Cahilin cüreti çok olur.

SANA CAN VEREYİM DEDİM

Sana can vereyim dedim
Sen candan da öte çıktın.
Kalbimde yerin hazırdı
Rüyamda fallarda çıktın..

Her yanımda her yönümde
Tek bakış oldun gözümde
Dört mevsimin son güzünde
En güzel baharda çıktın..

Kalbime sığmadı sevgin
Tutamadım akan seldin
Alnıma yazılı geldin
Aşktaki fermanda çıktın..

Makam: Hüzzam

SANA EVET SEVGİLİM

Gözlerin sevgi dolu,
Heyecanlı tutkulu
Tanrının mutlu kulu olacaksam
Sana evet sevgilim.

Dört mevsimde yanında
Her günün her anında
Aşk dolu kollarında olacaksam
Sana evet sevgilim..

İsminin yanında adım
Yaşadıkça bugün yarın
Hayatında tek bir kadın olacaksam,
Sana evet sevgilim..

Makam: hüzzam

YERE DÜŞEN EĞİLMEZSİN

Yere düşsen eğilmezsin
Göğe çıksan övünmezsin
İkbal ile sevinmezsin
Atacağım gönül seni..

Sever yanar kül olursun
Gönül verir kul olursun
Altı iken pul olursun
Satacağım gönül seni..

Yer çalsalar kızmazsın
Başa koysalar çıkmazsın
Gönül verene bakmazsın
Yakacağım gönül seni.

Aklın başında yok senin
Anlaşıldı derdin derin
Atsam satsamda hep yerin
Özümdedir gönül senin..

Beste: İrfan Doğrusöz.

Beste:Cansın Erol..
Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..