Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '08

 
Kategori
Haber
 

Beyaz Show artık 22:30'da

Beyaz Show artık 22:30'da
 

Kanal D'yi kararından, BEYAZ'ı başarısından dolayı kutluyorum.


Televizyon izleyicilerinin gözleri aydın! BEYAZ SHOW artık her cuma saat 22.30'da başlıyor. Yine Kanal D'de tabii. Zaten Kanal D'den başka bir kanalda, bir "Beyaz Show" tasavvur edemiyorum.

12 yılı aşkın bir zamandır gece yarısından sonra başlayan ve bazen sabahlara kadar zevkle izlediğim BEYAZIT ÖZTÜRK'ün bu güzel programını, bundan böyle daha çok insanımızın izlemesi mümkün olacak. Çok seviniyorum.

Ülkemizin en başarılı gençlerinden biridir BEYAZIT ÖZTÜRK, NTV'de Kadir Çöpdemir ile yaptığı program da aynı başarıyı yakalamıştı.

Geçenlerde bir magazin programında, BEYAZ şöyle diyordu;

"Türkiye'nin bir yerinde bir adam öldürülse, ölen adam da katil de beni tanıyor. Yani ben medyaya 'beni rahat bırakın, istediğim gibi yaşayayım' diyemem. İnsanlar benim yaşantımı merak ederler, ben artık 'ben' olmaktan çıkmış, topluma mal olmuş biriyim. Medya da benim yaşantımı istediği zaman haber yapacak tabii. Örnek olmalıyım. Topluma kötü örnek olabilecek davranışlarda bulunmamalıyım"

İşte bu bakış açısı başta olmak üzere, yakışıklılığı, eğitimi, kültürü, sempatikliği, tabii halleri, programlarını büyük bir özveri ile hazırlaması BEYAZ'ı TV dünyasında 12 yıldır çok başarılı bir isim haline getirmiştir.

Stüdyo seyircilerine de, telefon bağlantılarıyla katılanlara da, evlerinde seyredenlere de her zaman saygılı olmuş, kendisiyle her zaman gurur duyabileceğimiz bir Türk Genci'dir BEYAZ. Keşke tüm TV program sunucuları Beyaz'ı örnek alabilseler.

Bilhassa ağlayan, sızlayan, yardım isteyen konuklarla program yaparak içlerimizi karartanlar da BEYAZ'ı örnek alsalar.

Bu akşam (11 Ocak 2008), ilk defa 22:30'da başlayan programda konuk olarak Kanal D Haber Genel yayın Yönetmeni Mehmet Ali BİRAND, RTÜK Başkanı Zahit AKMAN, program yapımcısı Can TANRIYAR, nişanlısı ses sanatkârı ve sunucu Petek DİNÇÖZ ve Beşiktaş Belediye Başkanı İsmail ÜNAL http://www.besiktas.bel.tr/ vardı. Hepsi de birbirinden değerli ve samimi insanlar. Beyazıt Öztürk'ün programında olmanın rahatlığı içinde hepsi de. Bir tanesi bile samimiyetsiz değildi. Her şey tabii. Konuşmalar, şakalar, espriler... Hayranlıkla izledim. Türkiye'de uç noktalardaki insanların bu davranışları beni çok mutlu etti.

Alman şarkıcı SCHANTEL de vardı ama ben biraz geç açtığımdan onu izleyemedim.

Beşiktaş Belediye Başkanı'nın ismini ve ilçesi için yaptığı güzel çalışmaları daha önce duymamıştım. Ama merak ettim, Belediye'nin web sitesine girdim, hepinize tavsiye ederim, siz de bu değerli insanın Belediyesinin web sitesini bir ziyaret edin!

Allah'ım ne olur, Türkiye'mizdeki değerli insanların sayıları artsın! Ülkesi için çalışan, ülkesini ve onun insanlarını hiçbir ayırım yapmadan seven, hizmet aşkıyla dolu, çağdaş insanlarımız çoğalsın! Onlara değer veren, yaşadıkları sürecede bu değeri esirgemeyen insanlarımız da çoğalmalı. Kıskançlıkla, fesatlıkla bir yerlere varılmıyor.

Beşiktaş Belediye Başkanı, konuk olarak katılanların kepsini şahsen tanıyor zaten. Bu arada bir sürpriz yapıldı ve Beşiktaş Belediyesi 8 yıldır beraber yaşayan Petek DİNÇÖZ ve Can TANRIYAR'ın nikâhlarını kıydı. Nikâhtan önce kısa bir reklam arası verilerek Petek Hanım'ın beyaz gelinlik, Can Bey'in de damatlık giymesi sağlandı. Çok güzel bir tablo. Gözlerim yaşardı mutluluktan. Çoook güzel.

RTÜK Başkanı Zait AKMAN da belirtti bu akşam ben de buradan rica ediyorum;
Televizyonlarda jüri üyesi, sunucu ve şarkıcı olarak hepimizin tanıdığı medyatik ünlülerimiz, lütfen kulak verin! Çoğunuz sık sık sevgili değiştiriyorsunuz. Sevgililerinizi, yasak aşklarınızı, evlilik dışı ilişkilerinizi programlarınızda açıklıyorsunuz. Hatta bazılarınız evladınız yaşındaki gençlerle olan ilişkilerinizi sık sık programa konuk ediyorsunuz. Lütfen özel hayatınıza dikkât ediniz. Sizler artık halka mal olmuş kimselersiniz. İstediğiniz gibi yaşamanız zor. Topluma kötü örnek olmayacak şekilde, mümkün olduğu kadar skandalsız ve ahlâklı yaşamaya dikkat ederseniz hepiniz birer BEYAZ olamazsınız ama onun sevgisine yakın sevgiyi yakalayabilirsiniz.
Tabii onun kadar başarılıysanız.

Saat 22:30'da başlayan BEYAZ SHOW, tam 01:30'da sona erdi.

Program sona ermek üzereyken Beşiktaş semtine konan kameralardan yapılan yayınla, semtin yarıya yakınının BEYAZ SHOW'u seyrettiği ışıklarını yakıp söndürmelerinden görüldü.

BEYAZ SHOW muazzam bir başarı yakalamış. Kanal D yöneticilerinin yıllar sonra da olsa BEYAZ SHOW'un yayına giriş saatini erkene almalarını kutluyor, BEYAZIT ÖZTÜRK'e ömür boyu başarılar diliyorum.

Mustafa Mumcu, 12. 01. 2008 Saat: 02:30

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..