Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Beynimden enstanteneler

Beynimden enstanteneler
 

• Otobüste gece yolculuğu yaparken size hiç oluyor mu bilmiyorum. Geceleyin boş olan yollarda otobüs şoförünün kendini F1 pilotu falan sandığını düşünüyorum ben. Yolda oyuncak ayıcığıma sarılmış mışıl mışıl uyurken birden irkilip uyanıyorum ve gözlerimi açmadan nasıl hızlı gittiğimizi hissediyorum. Sonra başlıyorum dua etmeye, en ufak bir hakimiyet sorununda o hızla bir yerlere gömüleceğiz bir gün korkusuyla yaşamak ne zor bilir misiniz? • Gece yolculuğunda bebekli ailelere sinir olurum. Hele ki bebek yol boyunca ağlayıp durursa. Avazı çıktığınca bağıran, otobüsün sessizliğinde sesi yankılanan o küçük canavarlar. Mp3ün kulaklıklarını kulaklarımın dibine kadar gömsem de, sesini sonuna kadar açsam da kesilmeyen o ses. Kıl oluyorum abi! • Otobüs ve bebek demişken, bilen bilir İzmir’den Gebze’ye giderken Susurluk’ta mola verilir. Molanın amacı ihtiyaçları gidermektir. Araçta küçük canavar bebek ve onun annesi gayet normal bir şekilde canavarın bezini değiştirirken ortalığa yayılan kokuyu duymak ve akabinde benim “Bunun yeri burası mı?” şeklindeki çıkışımı görmek istemezdiniz eminim. • Bazen düşünüyorum hangisi daha iyi diye, çevremdeki hasta ruhlular mı yoksa hastanedeki hastalar mı? Kesinlikle hastanedeki hasta ruhlular en iyileri olmalı. Evet bu konuda bir araştırma yapmalıyım. • Acaba dünyada kaç kişi basit bir el oyununu öğrenmek için başından aşağı bir kova su döker ve “ Ben deliyim” der? Size garanti veririm ki bunu yapan tek kişi ben değilim! • Bir gün bir adam varmış, ölmüş. • Bir yeri gezmeye giden insanlar, özellikle de üniversiteleri ve liseleri gezen öğrenciler neden orada yaşayan veya okuyan kişilere hayvanat bahçesinde kafesin arkasındaki hayvanlarmış gibi ilginç bakarlar? Yakında fındık fıstık da atmaya başlayacaklar korkarım! ? • Biri bana ikoncanın ne olduğunu anlatsın! Kim koncan kime koncan? • (+18) -Duydunuz mu İbrahim Tatlıses elindeki mikrofonu titretirken çok yorulmasın diye ona özel titreşimli mikrofon üretmişler. -Abi… O mikrofon değil… -… • Bir gün The Beatles’i bilmeyen bir nesil yetişecek olması midemi bulandırıyor. • Bir gün İsmail YK’yı bilmeyen bir nesil yetişecek olması beni gururlandırıyor. • Bir gün beni bilen bir nesil olması ise hoş bir hayal. • Çocuğunun adını Baran Obama koyan kadınla aynı dönemde yaşıyorum. Daha da güzeli, aynı ülkede. • Na na na na naa Se leee na Se leee na! • Kapalı bir yazar olan Kezban Hanım yıllardır kadın sandığı ilham perisinin erkek olduğunu öğrenince yazarlığı bıraktı. İlham perisi İlhan yaptığı açıklamada ‘Çok da tın! Zaten yazarken benim beynine soktuğum bütün seksi kadınların imajını ve dinini değiştiriyordu’ dedi. • Zülfü Livaneli’nin adını Livaneli sanan kişi bendim, evet. • Ayna diye bir grup vardı bir zamanlar, tırtıl tırtılın sonu pırpır kelebek diye bir şarkıları vardı. Aslında şarkı sevgiliye yazılmıştır ama nakaratında tırtıl ve kelebek gibi hayvanatlar vardır? Neden? Kalim sürünüyor bırak uçsun ellerinde diyerek tırtıl ve kelebeğin özellikleri ile duygularını açıklamıştır Erhan amca. Ama neden tırtıl neden kelebek? Heh şarkıyı sever miyim, severim, cici bir şarkı o konuda lafım yok ? • Güneşi Gördüm filminin galasından çıkan bir grup ünlü isim neden çıktıkları zaman Güneşi Gördüm yerine I Saw The Sun demeyi tercih etmişlerdir? Hatta o iğrenç aksanlarıyla “Ay sav da san filmini çok beğendim, ııı, çok duygulandım, ııı çok güzel noktalara değinildiğini düşünüyorum” denmesinin ayrıca bir sebebi var mıdır? • İngilizce dersi, saati 100 lira, müracaat burası efendim. • İzmir Sanat Kulesi’nin çalışanları ve oyuncularının röportajlarını izledim geçen gün. Doğaçlama skeç diye bir şeyler diyordu çok muhterem, yıllarını tiyatroya adamış bir hanımefendi sözlerinde. Değinmeden edemeyeceğim, skeç yazılı olur, doğaçlama skeç diye bir şey sahneye konduğunda doğaçlama olmamış olur. • Neden enstrüman çalan biriyle karşılaşılınca “Hadi bişeyler çal bakalım” denir? Bunun “Amcalara pipini göster”den farkı nedir? • Evet, amcalar neden oğlan çocukların pipilerini görmek ister? Bu konuda uzmanlık yapan tez yazan bir amca var mıdır acaba? “100 yaşındayım, bu zamana kadar gördüğüm pipiler ile ilgili bir araştırma yazısı yazdım” • İlkokuldayken liseye geçtiğimde rahatlayacağımı söylediler, lisedeyken de üniversiteye geçince rahatlayacaksın diyorlar. Bu zamana kadar hiç rahatlamadığım göz önünde bulundurulursa benim üniversitede rahatlama olasılığım dünyaya göktaşı çarpması olasılığından ne kadar yüksektir? • Aynı şekilde ilkokulda öğrendiğimiz bilgilerin lisede işimize yarayacağı söylenmişti, ama lisede gördük ki ilkokulda öğrendiğimiz her şey yanlışmış…. Şimdi de diyorlar ki üniversitede bu bilgileri kullanacakmışız (!) İnanmak zor. • Anti-Hoptek hareketini başlatıyorum. • Anti-Topkek hareketini de başlatıyorum. Yıllardır topkek yiyoruz yeter artık topkek emekliye ayrılsın. • HaberTürk’ün Medyakritik programını izliyorum bazı sabahlar. Köşe yazılarını TV’den izlemek kolay oluyor. Geçen gün Star gazetesi yazarlarından biri Öcalan’la ilgili bir şeyler yazmış ama yazısı o kadar boş ki durdum durdum bundan daha iyisini yazarım ben bile diye düşündüm. Gerçekten de zor iş değil köşe yazarlığı! Özlem politikaya da atılabilir yani, aman dikkat.

 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..