Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bi saniye! İzah edeyim!

Bi saniye! İzah edeyim!
 

made in hadi zeynep.


Çok kınıyorlar beni, çoook. Kızıyor arkadaşlarım. Yok efendim nasıl olurmuş da, benim gibi bir kadın nasıl böyle bir şey yapabilirmiş de, hiç yakışmıyormuş da, iyyyyyğğğk’miş de, bööööğğğk’müş de....

Arkadaşlara izah etmeye çalışıyorum.Bakın, diyorum.Bu kadar acımasızca yargılamayın beni. Her insanın hayatında çeşitli dönemler olur. Üstelik benim yaptığım o kadar da ahlaksızca birşey değil. Neticede bunu bir sürü insan yapıyor ve inanılmaz keyif alıyor, kendinden geçiyor. Anlatmama izin verirseniz siz de bana hak vereceksiniz. “Yooook.” diyorlar. “Kat-iyen kabul edemeyiz.” diyorlar. Yahu, diyorum. Bi dinleyin. Dinlemiyorlar. İşte bu yüzden ben de blog mecrasından bir açıklama yapmaya karar veriyorum.

Benim yaptığım belki bir sürü insana rahatsızlık veriyor. Olayın iyice dejenere olduğunu, her önüne gelenin bunu yaptığını, işin iyice cılkının çıktığını, bunlar yüzünden başımıza bin türlü bela geldiğini söylüyor bilir(bilmez) kişiler.

Oysa ki kendileri de yaptığında, yüzlerindeki ifade, bende oluşan gibi oluyor. En azından keyifli anlarında.

Sanmayın ki ben kendimi dinlemedim bu konuda. Yanlış yapıp yapmadığımı sorgulamadım. Çok düşündüm. “Acaba.”, dedim. “Ne yapıyorum ben?” dedim. Hatta “Aman Tanrım! “ bile dediğim oldu. Sonra farkına vardım ki yıllarca tekdüze yaşadıktan sonra benim de böyle birşey yapmaya hakkım var. Bir ben mi dejenere olacaktım? Şu dünyada bir ben mi saçmalayacaktım? Yoook efendim! Bu yıllardır olagelen birşeydi. Ben de buna zaman zaman dahil olmak istedim sadece. Kim ne derse desin, ben verdiğim karardan pişman değilim. Yapıyorum ve yaptığım şeyden de büyük keyif alıyorum.

Ayrıca beni kınayanlar size sesleniyorum. Siz kim oluyorsunuz da bana yakışan ve yakışmayan şeyleri belirleyebiliyorsunuz. İzin vermiyorum. Vallahi de kendimden geçiyorum billahi de geçiyorum. Karışmayın bana.

Evet! Dinliyorum.
Hayır! Gözlerim kapalı değil!
Belki! 3 kere!
En azından! 5 kere!
Her seferinde! Kıpraşarak!
Çoğu kez! Dansederek!
Kimi? Serdar Ortaç’ı!
Hangi şarkısını? Şeytan’ı!

Hayaaaaaatttttttt! Beni neden yoruyooosuuuunnnnn?


Şeytanlabirliktedinlenebilinite:

Murat Boz / Uçurum
Hande Yener / Hipnoz
İzel / Hevesimi Kırma
Demet Akalın / Bebek

 
Toplam blog
: 82
: 1186
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

İstanbul'da yaşanan tüm aşkların, tüm ayrılıkların, tüm özlemlerin, tüm nefretlerin, tüm eğlenceleri..