- Kategori
- Blog yazarları tartışıyor!
Bilgisayar Mühendisleri odasına kimler üye olabilmeli?

Dünya genelinde çok sayıda kullanıcısı olan paylaşım sitesi Facebook'ta bir anket oluşturdum. Konu Bilgisayar Mühendisleri odası kurulacaksa ve kurulmalıdır ki kimler üye olabilmelidir. Burada amacım bilgisayar ile ilgili kişilerin bu konudaki fikirlerini alarak temel ihtiyacın ne olduğunu birazcık olsun somutlaştırmak.
Çünkü bilgisayar hayatımızın her alanında var. Bilgisayar Mühendisi olsun olmasın çok sayıda kişi teknolojiye meraklı, yazılım geliştiriyor, bilgisayar uzmanı denilebilecek seviyede bilgiye sahip. Şimdi burada diyebilirmiyiz ki, Bilgisayar Mühendisi diplomasına sahip olmayanlar Bilgisayar Mühendisleri Odasına üye olamazlar veya Bilgisayar ile alakalı herhangi bir bölüm mezunu üniversite diplomasına sahip herkese Bilgisayar Mühendisleri Odasının kapısı açık olacaktır.
Facebook'ta hesabı olan paylaşımcı herkes bu ankete oy verebilir. Teşekkürler.
http://www.facebook.com/home.php?sk=question&id=10150235862852266&qa_ref=pt