Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Bin ah

Bin ah
 

İNTERNETTEN


Bildiğim bütün renkler siyahtır benim
Yaşadığım her nefes bin ahtır benim
Durdurun ne olur, gitmesin ayaklarım
Atacağım her adım günahtır benim
........................................................
Anlatayım ey yar dinle bak kalbimi
Neden anlamazsın perişan halimi
Bilmem kim isyanla donattı dilimi
Yazımı böyle yazan Allah’tır benim
.................................................
Gün açar da neşelenirken tüm cihan
Gülmüyor içimdeki çocuk bir tek an
Hüzün ve elem anamdan miras kalan
Öldüğüm gün ruhuma sabahtır benim
.......................................................

Anlattım işte, duyan yokmuş sesimi
Ömür geldi geçti, fırtına esimi
Artık kessinler acıtan nefesimi
Yaşadığım her günüm bin ahtır benim

Atacağım her adım günahtır benim

... ENGİNDENİZ...

 
Toplam blog
: 28
: 814
Kayıt tarihi
: 14.06.10
 
 

32 yaşında bir belediyeciyim. Mahalli İdareler/ Fırat Üniversitesi mezunuyum. Tam bir roman delisiyi..