Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '07

 
Kategori
Siyaset
 

Binlerce kadın laiklik yüzünden genelevlere düşmüş!

Binlerce kadın laiklik yüzünden genelevlere düşmüş!
 

Kanaltürkte yayinlanan Ceviz Kabugu programına telefon ile bağlanan "Sözde İslami yazar" çok sayın Emine Şenlikoğlu, evlere şenlik bir kadın!
Laiklerden özür dilemelidir kendisine dava açılmalıdır! Bu bayan malesef 8.5 yıl hapis yatmayı hakketmiştir. Size Ceviz Kabuğu programında söylediklerini tekrarlıyorum !
"Binlerce kadını geneleve dusuren laiklikten kötü müdür ki bu İslam diyor" ve buradan Hulki Cevizoğluna soruyorum; bunu duymadınız mı, duymamazlıktan mı geldiniz ?
Ben sizleri bu insandan davacı olmaya çağırıyorum !
Bu genelevleri lailikmi açtırdı ? Bu genelevler olmasaydı da gozu kararmıslar çocuklara, kadınlara, taciz tecavuz mu etseydiler? Genelevlerden o kadar rahatsizlardı da iktidar olanlar neden genelevleri kapatmamıştır? Hangi zihniyet bunu laiklikle pekiştirebilir! Bu laiklik düşmanlığı nereden gelmektedir ?
Sizler huzurunda sadece bu insanlara yazıklar olsun diyorum! Benim dinime kimse laf edemez diyen bir insan olarak, sözde dindar olan insanların Laikliğime ettiği hakaretlerden dolayı onları ALLAH'a havale ediyorum! Sizin gibi dindar olmaktansa Laik Bir Müslüman olurum!
Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 60
: 506
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Yazmak, gerçekleri belgeleri ile dile getirmek, yorumlarımı sizlerle paylaşmak için buradayım. Antal..