Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

16 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

Bir çift lafım var!

Bir çift lafım var!
 

Burası ''Milliyet Blog'' istediğinizi yazabilirsiniz. Ama önce ''sakin'' olunuz.


Günaydın dünya
Günaydın Türkiye'M
Günaydın İstanbul
Günaydın ailem
Günaydın çevrem
Günaydın Milliyet Blog ve ben!

Bu sabah dünya denen KOCA mahalleye içimden geldi.
Bir söz doğdu yüreğimin göz kapaklarından içerilerde bir yerlerde..

Paylaşmak, üleşmek istedim onu sizlerle..

Ve bilmenizi istedim!

Akıl fikir dolu beyinlerinizin, sevgi saygı dolu yüreklerinizin ve varsa eğer elinizde ki kaleminizin, anası da siz, babası da siz olan, bütün yazdıklarınızın ve yazacak olacaklarınızın hepsinin başımın üstünde yeri var..

Bir de bir çift lafım var demiştim ya efendim başlıkta?

O'da şuydu! ''Hak! Zorla alınmaz! Güzellikle verilir...'' Sabiha Rana.

Bu kadar!

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..