Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bir daha dünyaya gelemem şahsen Ferhat bey

Bir daha dünyaya gelemem şahsen Ferhat bey
 

Geçenlerde Ferhat GÖÇER’in çok beğenilen şarkısını dinliyordum “dünyaya bir kez daha gelsem sevgilim, arar bulurum yine seni severim...” diye devam eden şarkıyı. Şarkıyı dinlerken kendi kendime düşündüm, acaba dünyaya bir daha gelmek ister miydim... Gelsem ne isterdim yada istediğimi arar bulur muydum diye.... Bu ilginç konuyu düşünürken birden ampul yandı bende, peki ya şuanda dünyaya bir kez daha gelmişsem? Bu soruyu cevaplandırmam pek uzun olmadı çünkü bu hayatımda kendimi bildim bileli kimseyi yana yana aramadım, benimki tesadüfen oldu.... Şimdi buradan çıkaracağım sonuç acaba önceki yaşantımda hiç aşık olamadan mı ölmüşüm... Tüh be görüyor musun koca bir ömrü ot gibi kimseye aşık olmadan yaşamış gitmişim... Vay anasını be, üzüldüm kendime şimdi, yahu ot dedim de, ya bir önceki hayatımda insan değilsem otsam yada başka bir canlıysam, daha da fenası ya bundan sonraki ömrümde ot olursam mesela saksıda orkide olursam, ister misiniz birde bizim hatunun evinde olayım, hatun başka kollarda her gece gözümün önünde, bağırsan bağıramazsın, vursan vuramazsın, ulan kötü koku salayım rahatsız edeyim desen bünyede oda mevcut değil, susuz kalıp öleyim şansımı bir daha deneyim desen oda olmaz çünkü bilirim bizim hatun asla çiçeklerin suyunu unutmaz, al başına belayı....

Tamam şansım yaver gitti ve yine ademoğlu olarak geldik dünyaya diyelim, sonra da aradık bulduk ve gayet romantik ve filmlere konu bir şekilde çıktık karşısına; muhtemel aramızda şöyle bir diyalog geçer; “ah benim ne kadar düşünceli sevgilim varmış, beni bir ömür daha sevmek için nerelerden kalkıp gelmiş, Allahım ben ne kadar şanslı bir kadınım..... aaaa ama ben evliyim ve üç çocuğum var!!!... Nasıl yani? Şimdi ben boşuna mı arabayı bir tırın altına soktum (daha borcu bitmemişti) üstüne üstlük 9 ay kimlik tespiti, 5 sene kimsesizler mezarlığı, tekrar cenaze töreni arada iki-üç zebani ile hır gür, üç beş melekle arayı hoş tutmak için türlü maymunluklar, sonunda torpille 3 –4 ömür öne geçip kalkıp taa buralara gelmişiz hanım efendi maaşallah tavşan gibi hiç boş durmamış 3 senede 3 lemiş, yahu yukardaki meleklere sözüm olmasa boğazlayacam hatunu şuracıkta ya...... Ben o kadar eziyetli yolculuktan sonra bütün işi gücü bırakayım (arada başka neler bırakacaz Allah bilir) sonra hatunu bulayım ama onu benden önce başkası bulsun, oldu mu yani şimdi? Hak mı bu bana (şu kimlik tespiti biraz erken tamamlansaydı yetişirdik belki neyse.. ) Şimdi bu durumun olamayacağının garantisi var mıdır?

Sonuç olarak bakın Ferhat bey, şarkı iyi, sizde iyi yorumlamışsınız ama mesaj yanlış, bırak vatandaş bütün hissiyatını bu dünyada yaşasın, sonraki dünyaya birşey bırakmasın, bu ömür dediğin okullardaki kredili sisteme benzemez yani dersi önümüzdeki sene alırım bu sene pek asılmaya gerek yok deme şansın yok, herşey sıcağı sıcağına olur, annenin fırınından çıktığın anki sıcaklığı kaybetmeden ölene kadar dolu dolu yaşayacaksın... O yüzden ben buradan diyorum ki; bir daha dünyaya gelmek istemem kardeşim çünkü hangi dalda badem hangi gönülde adem olacağımız belli değil, eğer gelecek olursam da kimseye bulacağımın garantisini veremem kusura bakmayın, ne ben ne de başkası sukutu hayale uğramasın ... saygı ve sevgilerimle

 
Toplam blog
: 21
: 1643
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İnsan ilişikileri, doğa, çevre, kent yaşamı, siyaset ve güncel konular hakkında okumayı ve çalışm..