Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir daha yapma dediğim hatalarım

Bir daha yapmam dediğim hatalarım,
Bir bir sıralanmış, katar olmuş geliyor,
Bazılrının telafisi var bazıları çıkmazda
Dünyama kar yağıyor geleceğim muallakta.


Ara sıra umutlanıyorum güneşi gördüğüme,
Sonra bulutlar alıp götürür kalırım boşluka,
Beklemekten sıkılsamda umudumu,
Çaresiz hissederim kendimi yalnız kaldığımda.

Bazen sevdalara dalarım uzaklarda,
Tuzaklarını yok sayarım kendim hasta,
Kalem kağıda sevdamı ağlar,
Bazen seyrederim bazen eşlik ederim.

Gece lambalar karanlığı çeker içine,
Sevdam bitmez onlar benim kaderim,
Arasıra geçerken kediler titrer lamba,
Sanki yalnız kalmış da ona üzülür.

S.TUNAHAN SABIR

 
Toplam blog
: 27
: 455
Kayıt tarihi
: 21.03.09
 
 

16.09.1982 yılında Türkoğlu Kahramanmaraş’ta doğdum. İlköğretimimi  Uzunsöğüt Köyünde tamamladım...