Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bir dakika

BİR DAKİKA!

Lütfen, “ Bir dakika! Beni dinler misiniz? Sizinle paylaşmak istediğim bir şey var; bugün benim doğum günüm. Üstelik sevgililer günü. Dahası” kadına şiddete hayır” gibi son birkaç yıldır yüklenen bir anlamı daha var. Daha ne olsun! Böyle anlamca zengin bir doğum günü her kula nasip olmaz. “

Beni dinlediğiniz için sonsuz teşekkürler! Dinlemesini bildiğim sürece, dinleneceğimi biliyorum artık. Her zaman uygulayamasam da; yalnızca bugün için bunu yapabildim. Hatta üşenmedim; faceden gelen tüm doğum günü mesajlarını tek tek yanıtladım ve teşekkürlerimi ilettim. Umursadım yani en başta kendimi ve beni umursayanları. Ne güzel!

Çok yaygaracı ve telaşlı olduğum söylenir genellikle yakınlarım arasında. Ben de bazen şikayetçiyim bu tutumumdan. Örneğin; yolda sakin sakin yürüyen insanları gördün mü, bir şaşkınlık yaşarım önce. Sonra özenirim onlara. Bana kısmet olur mu, öylesi sakinlik. Bilmiyorum.

İstekliyim yalnız, farkındalıklarım arttıkça da umutluyum. Şimdilik o kadar. Zararın neresinden dönülse kardır. Abartı olacak ama paylaşacağım fıkrada bir an kendimi buldum. Fıkra şöyle;

“Adamın biri uçakla ilk defa Paris’ e gidecektir. İşlerini planlamak için uçak yolculuğunun kaç dakika süreceğini öğrenmek ister. Hava yollarını arar. Görevliye İstanbul- Paris arasının uçakla ne kadar sürdüğünü sorar. Görevli tarifeye bakmak için; “ Bir dakika efendim. “ deyince, adam da; “ Teşekkür ederim. “ deyip telefonu kapatır.

İşte, oldukça sakin bir doğum günü geçirmenin huzuru ile diyorum ki; iyi ki varsınız!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..