Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Bir düş gördüm

Bir düş gördüm
 

Bir düş gördüm ben; mutluydum bu sefer, ruhumu heyecan bulutları sarmış, yüreğimi yepyeni kıpırtılar.. İşte dedim, başardım şimdi.. Sildim ne varsa yaralayan beni en derinden, kaldırdım ortadan, yok ettim acılarımı. Tüm yaşanmışlıklara bi sünger çektim, yeni bi sayfa açtım..

Heyecan!! Uzun süredir hasretini çektiğim.. Gelecek günlere umutlu gözlerle bakabilmek.. Ne güzeldi; gözlerimi kapattığım an, olmak istediğim yerde olabildiğimi görmek..

Uyandım!! Her rüyanın bi uyanış anı vardır ve en acısı da budur. Kendini nabzı atan bi hayatın tam ortasında sanmak ve gözlerini açtığında ölmek.. 

 
Toplam blog
: 31
: 636
Kayıt tarihi
: 14.11.11
 
 

Puslu, gri, kışın dondurucu ayazıyla ve her daim diplomatik yüzüyle ünlü sevgili başkentte 1986 y..