Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Bir düş kurdum tazecik

Bir düş kurdum tazecik
 

bir düş kurdum tazecik


Sıcacık iklimlerin eşiğinde beslediğim
Güneşle kavrulmayan soğukla buza kesmeyen
İçinde bir fidan gibi her an yeşeren
Sevdalı gönülde bir gül gibi kokan...

Bir düş kurdum tazecik
Seni senle donatıp kendime saklayan
Hiç bitmesin diye alnımı koydum secdeye
Varlığında yokluğunda işlensin içime diye
Dua dua nakışlarken seni sol yanıma
Sende sensizliği bile tatmak ölümden beter sevgili...

Bir düş kurdum tazecik
Mis kokulu diyarlara uzanıp dillere dayansın diye
Kollarımda büyüttüğüm bir aşk bestesiyim
Gel etme ben bu halde yorgunum sevgili
Yalnızlığa sitem edipte kavurma benliğimi...
Aşığınım senin minicik kalbimde kocamansın
Gel etme sende yanarsın bende sende sevgili...

Bir düş kurdum tazececik,
Sana selam gönderdim gökyüzünde güneşle beraber
Alıpta öksüz bırakma bu ömrüm sana bedel
Can gibi canan gibi yaşarken gülüşlerinde
Bu hayat senle yaşamaya değer...
Gel etme bu can sana hayran, seni gözler
Sevda kokulu diyarlarda seni anlatır
Seni seviyorum diyebilmektir candan
Al canımıda al senin olsun bu can sana bedel...

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..