Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '11

 
Kategori
Yılbaşı
 

Bir fasıla

Bir fasıla
 

RESİM INTERNETTEN ALINMIŞTIR


Yılın yenisini bekliyoruz. Heyecanla, umutla ve coşkuyla.

Yeni, insana cıvıltılı notalar sunan bir şarkı mırıldanışı.

Yeni, beklentilerin yerini bulması, ilk adımların atılması.

Yeni, başak gibi, ay çiçeği gibi güneşe dönüp yüzü.

Yeni, eriyen karların zenginlik coşkusuyla taşan nehirler.

Yeni, kardelen çıkartıp karın altından beyaz gövdesini.

Yeni, çığlığıyla dünyaya ilk bakışı atmanın zaferinde bebek.

Yeni, bir çift ayakkabıya sarılıp yatmanın hazzının hatırlanması.

Yeni, yorgunluğun ardından yatağa uzanmak, ertesi günün heyecanı.

Yeni, annemin unlu elini çırpında uçuşan kelebekler misali.

Yeni, kucaklaşıp dostumla sarmayıp özlemin böldüğü zamanları.

Yeni, gün batışında kafamı koyup omzuna, hayaller geleceğe.

Yeni yıl, yeni umut, yeni coşku…

 

Yeniye dair nice ifade kullanabiliriz.

Yeni yılda öncelikle sağlık ve mutluluk istiyorum. Sonra bereket, bolluk, huzur, şans ve sevgi.

 

En çok da ışık istiyorum. Aydınlık günler…

 

Kime? Sana, bana, bize, hepimize, hepsine, insanlığa, canlılara, cansızlara.

 

Değerli Milliyet Blog yazarları, okuyanları, editörleri ve emekçileri.

 

Hepinizi gönülden selamlıyorum. Hepinize yeni yılda gönüllerinizin muradını dilerken, hayırlısıyla istiyorum.

Emekleriniz, desteğiniz ve aydınlığınız için teşekkürü borç biliyorum.

 

Yenilerde, yeniden buluşmak üzere…

 

Sağlıkla ve mutlu kalın 30/12/2011

Gülay Mustafaoğlu

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..