Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '11

 
Kategori
Güncel
 

Bir haberi çarpıtmak…

Bir haberi çarpıtmak…
 

Resim internetten alıntı


Eskişehirli Mustafa K: Eşinden aylardır ayrı yaşayan; parasız pulsuz kalmış bir işsiz… Kendi kendini oyalayamadığından çaresiz; gecenin bir vakti aç bi ilaç kendini sokaklara atmış.

Son kuruşunu bi şişe birayla değiş tokuş etmiş.

Birasına katık ararken, çöp sepetlerinde…

Belki yiyecek bulurum ümidiyle domalmış yani eğilmiş; işte tam bu sırada ağaçların arasında pusuya yatmış bir köpeğin dikkatini de üzerine çekmiş.

Gözü dönmüş kuçukuçu: Arkadan sessizce yaklaştığı adamın, talihsiz adamın pantolonunu dişleriyle aşağı doğru çekmiş ve acımadan kötü emellerine alet etmiş, olayı uzaktan izleyenlerin ihbarı neticesinde; icraatı bitmeden kuyruğu ele vermiş.

Güvenlik güçleri tarafından tutuklanan çomarın verdiği ifade de oldukça ilginç…

“Abilerim; mahallede ne kadar dişi varsa belediye kısırlaştırmış. Yüzümüze bakan bir afeti tüylü bulmak o kadar kolay mı sanıyorsunuz? Hem benim bir suçum yok… Adam öyle bir pozisyona girmiş ki ben onu kendi türümden sandım kendimi tutamadım. Tutamadığıma da pişmanım leş gibi kokuyordu”

Sağlık kontrolünden geçirilen tecavüzcü erkek köpeğin aşırı derecede miyop olmasından ötürü (kabahatler yasasına göre hadım edilmesi gerekirmiş) cezası indirime girmiş.

Parklara girme yasağı almış.

Yapılan resmi açıklamalara göre çok ucuz kurtulan Çomar bir süre yakın takibe alınacakmış.

Ala, yerinde bir karar. Boş bırakmaya gelmez.

“Alışmış kudurmuştan beter olur” demişler boşuna dememişler.

30 Nisan 2011 tarihli Milliyet com.tr “Köpek ilgi gösterdi” adlı haber

İlham kaynağı olmuştur.

1 Mayıs 2011 Pazar

Alev Meisel/İzmir

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..