Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

bir hayalsin sadece

bir hayalsin sadece
 

...


Sen;

bir hayalsin sadece
bir hayal
ne olmanı istediysem, düşümde büyüttüğüm bir hayal
hepsi o.
sen;
sen ol
uyandırma rüyamdan
öyle sevdim seni
ne bir adım ileride
ne de geride...
bazen
bilmediğim yönlerinin olduğunu hayal etmiyor değilim
ve bazen sen yoksun gibi
ve o aralar özlediğimi hayal ediyorum seni.
oralarda biryere gizliyorum seni
hayalimde anılarını silemediğimi düşünüyorum
bazen tenini kıskandığımı
kimi zamansa sana kızdığımı
çoğu zaman sana hep aşık olduğumu hayal ediyorum.
sen bir hayalsin sadece,
hayalimde gizli saklı bir kadınsın
ten rengi, saç rengi belli değil
kimi zaman sarışın
kimi zaman kumral
ve esmer bazen
bazen hayalperest
veyahut gerçekçi.
gülüşüne aşık olduğumu anımsıyorum
yok yok
gözlerine bakınca içeride gizli 'sen'i görebildiğime aşık olduğumu hatırlıyorum
aslında bana aşıksın diye mi tutuldum sana?
bilemiyorum
öyle işte
güzel bir hayalsin sen...
 
Toplam blog
: 70
: 1093
Kayıt tarihi
: 27.01.08
 
 

Çok da eskilerde olmayan bir tarihte doğdu. Kulağına ismini fısıldadılar: İsmail. İsmini büyüyünc..