Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir Ölüdeniz sabahı- Bir demet şiir

Bir Ölüdeniz sabahı- Bir demet şiir
 

www.seviforum.org


adalet

en adaletli şey dünyada
gölgesidir insanın
zencisi kara
beyazı kara


aşk

aşk birinin
yerçekiini unutup
uçmaya kalkışmasıdır

sonra
kafa göz dümdüz
yürek külhışır

az kaldı

görülmez
çok büyük bir bilincin
bilinçaltıyız sanki
her sevinç yarım
her arzu kursağımızda kalıyor
bunca engel
bunca baskı
patlayacağız bir gün
ama nerede
ama nasıl

bir aşk masalı

bir masala başlamıştık seninle
...
gökten üç elma düştü
üçü de kafama düştü
şansa bak!


daralma

gökdelenler
size baktıkça
gök-süm daralıyor

değişiklik
ağlaya ağlaya geldim dünyaya
ağlata ağlata gidiyorum
işe bak

bir daha ki sefere
güle güle geleceğim

ve siz kırılacaksınız gülmekten
gidişime

dokunuş
dokunsam sana
dünya yanacak
dokunmasam / ben

dokunmak şart mı diyeceksin
şart değil elbet
yaşamak da şart değil zaten
eski bir alışkanlık

hep aynı
bittikten sonra tabağı
bal tutan parmağını yalıyor
bir güzel

öyle bir zamana geldik ki
balı yapan
avucunu yalıyor

önder
az gittim uz gittim
dere tepe düz gittim
döndüm arkama baktım
kimse yok

açtım ağzımı yumdum gözümü
bu sefer dümdüz gittim


oyunlar
ben gökyüzüyüm
sen yeryüzü

bende kanat oyunları
sende ayak oyunları
bir bütünü tamamlıyor
gibiyiz





.


 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..