Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Bir resmin ruhuma izdüşümü

Bir resmin ruhuma izdüşümü
 

Bu resme ne zaman baksam,bu şiiri ne zaman okusam, insanlığımdan ve kendimden utanıyorum.


Bu şiiri yandaki resmin üstüne yazdım. İçime çok dokunmuştu çünkü. O resim bana çok şey haykırdı.

O resim bu lanet dünyanın iki yüzlülügünü, tokat tokat yüzüme çarpıyor. Bu resme ne zaman baksam, bu şiiri ne zaman okusam, insanlığımdan ve kendimden utanıyorum.


ey benim, bahtına güneş batan çocuğum
gel,
hadi gel değişelim kaderlerimizi
sen bana açlığını ver
ben sana tokluğumu
sen bana acılarını ver
ben sana sevinçlerimi
yatma öyle iki büklüm
batmasın çaresizliğine kemiklerin
uçmasın kücücük bedeninden ruhun
kalk, kalk ayağa, çakıl yaşama
dikil, insan eti yemiş
hiç doymayan kapitalist köpeklerin karşına
vur kücücük yumruğunu
insanlığın hiç tatmin olmayan egosuna
korkma ben güç olurum
o kücücük, dermansız yumruklarına
ey benim düşleri çalınmış çocuğum
çok gördüler sana bir lokmayı
çaldılar, çaldılar, çaldılar
ama hiç doymadılar
kanserli şişmanlıklarına
senin etinide meze yaptılar
alın yazın değil bu
inan bana, yazan böyle yazmaz
yazan böyle yazamaz
yazan senin rizkını kesmez
içim acıyor çocuğum
içim yanıyor
yatma öyle kalk
hadi kalk çocuğum
tut yaşamın ellerinden
daha oynayacak oyunların
daha söyleyecek şarkıların var senin.

Utku Aksu 23.09.08 Detmold

 
Toplam blog
: 50
: 901
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

    ..