Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '07

 
Kategori
Haber
 

Bırakın yazmayı.....

Bu ülkede iyilikten, güzellikten bahsetmek mümkün mü? Haykırıyorum ''değil arkadaşlar''. Aşk, sevgi, iyilik, güzellik yazmak istiyorsan kapatacaksın gözlerinle, kulaklarını hayal alemine dalacaksın yoksa mümkün değil yazamazsın. Sivas'ta 8 yaşındaki erkek çocuğuna tecavüz edilmiş, meryem sak olayının sanıklarına beş yıl verilmiş. Adaletin olmadığı yerde ne olur, bilmek dahi istemiyorum. Kapkaççı ve tecavüzcülerden korunmak için yapılan şok elektrik verilen aleti adam bir bayanın çantasını çalmak için kullanıyor. Biz ne yapacağız peki? Bence hemen başka bir savunma aracı yapsınlar yoksa millet yakında topla tüfekle gezecek.

Ben yazıp haykırmaktan bıktım artık. Lütfen şu yasaları birileri düzenlesin. Bu küçücük çocuklara bile tecavüz eden yaratıklar aniden dünyaya bırakılmadılar değil mi? Suçun olup da cezanın olmadığı bir ülke var mı dünya yüzünde? Maalesef var orası da sadece Türkiye. İnsan canından beziyor. Bu hükümet, adalet bakanı, içişleri bakanı hiç düşünmüyorlar mı özellikle bu adi suçlar neden arttı diye? Bu konuları inceleyen bir kurum yok mu veya bunlar hiç gazete okumuyorlar mı ya da ben başka bir galakside mi yaşıyorum? Sadece biraz huzur istiyorum. Bir gün de gazetelerde tecavüz, kapkaç, cinayet okumayalım artık.

Gerçi sayın başbakanımız sürekli uçakla seyahat ettiği için bir soralım bakalım ülkemizin yani Türkiyenin durumu yukarıdan nasıl görünüyor? Böyle bir ülkeyi hatırlıyor mu acaba? Bizim çok güzel atasözlerimiz vardır. Nereden nasıl bulmuşlar bu sözleri bilmiyorum fakat ben son zamanlarda en çok şu atasözünü seviyorum ''Dimyata pirince giderken, evdeki bulgurdan olma.''

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..