Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Biraz

Biraz
 

"RESİM:ALINTI"


Öyle bir duygu ki yüreğimi ve zihnimi tutsak eden… Dilim söyleyemiyor, hoş gör. Kelimeler boğazıma kadar geliyor, sonra… Sonra tıkanıyor düğüm düğüm. Yutkunuyorum. Ne ileri ne geri. Kalıyor olduğu yerde. Israr etme ne olur. Tarifi imkânsız bir hissiyat bu. Nasıl anlatsam bilemiyorum ki?

Biraz yalnızlık, hayallerin kırgınlığı biraz…

Yılların gönlüme düşürdüğü özlem biraz…

Biraz küskünlük…

Biraz bağrıma bastığım taşlar…

Bir yere ait olamama duygusu biraz…

Biraz kanayan dizlerim…

En çok da sevgisizlik…

Biriciği olamama kimselerin.

Anlatamama kendini…

Dillendirememe yüreğinden geçenleri…

Biraz gitmek istemek, gidememek biraz…

Gerçeğe boyun eğmek biraz, biraz isyan etmek kadere…

Hani cesaretlenip de haykırdığında susturuvermeleri…

Hiçe saymaları…

Değersiz hissetme…

Takdir edilmeme…

Okşanmaması ruhunun…

Maruz kalman kötü davranışlara…

Kulaklarını tıkaman her şeye…

Umursamıyormuş gibi görünmen…

Ve gün geldiğinde yanardağ ağzındaki lav misali patlayıvermen…

Öyle bir duygu ki yüreğimi ve zihnimi tutsak eden… Tarifi imkânsız bir hissiyat bu. Nasıl anlatsam bilemiyorum ki?

23.02.2009

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..