- Kategori
- Anneler Günü
Biriciğim' e

Mayıs aynının ikinci pazarı daima anneler günü olarak kutlanıyor. Bana böyle tür günler çok saçma geliyor. Bence her gün onların günü…
Onlardan başka neşe kaynağı var mı?
Hayatta bir tanem, biriciğim, aşkım sözcüklerini samimi olarak söyleyebildiğim tek kişi… Çünkü bu sözcüklere anlam kazandıran kişiler onlar… Düşünsenize anneniz sizi hiç aldatabilir mi? Sırtınızdan bıçaklayıp bir kenarıya, köşeye atabilir mi? Tabi ki de hayır. Onlar gibi başka sırdaş, arkadaş var mıdır hayatta?
Bana göre benim annem dünyadaki en güzel, en iyi anne… Size göre de sizin anneniz öyledir.
Benim üzüntümü kendi üzüntüsü, benim sevincimi kendi sevinci, benim derdimi kendi derdi yapan başka kim olabilir ki?
Tek dert ortağım…
Bir nevi noterim…J
Benim için kendini tehlikeye atan… Benim biriciğimden başka kim olabilir ki? Önceden annem hakkında bir yazı yazmıştım; ‘cennetten kaçan melek’ diye. Gerçekten de öyle ama meleğim o benim... Güldüğü zamanlar taraf aydınlanıyor. Işık kaynağım, güneşim, ama benim güneşim geceleri de çıkıyor. :)
Siz hiç kendinizi kör olarak veya elleriniz, ayaklarınız yokken düşündünüz mü hiç? Ben düşündüm. O zaman elimden geldiğince yaşayabilirim. Fakat anneniz yokken düşündünüz mü? Ben onu da düşündüm. İşte o zaman yaşayamam… Çünkü o benim kalbim, beynim… İnsan kalbi, beyni yokken yaşayabilir mi?
Biriciğim;
Sana bu anneler gününde dünyanın en güzel hediyesini vermek isterdim. Fakat seni sana veremem ki… Seni çookk ama çookk seviyorum!!!