Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '07

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Birine öyle içten dokun ki!

Günün Anlamı: Bugün ''Sevgililer'' günü. Benim için ''Sevgi ve Armağan'' Günü

Bugün buradan ulaşabildiğim her canlıya, rüzgara, suya, havaya, toprağa ve beni yaratana sevgimi ve şükranlarımı iletiyorum ve kendimi bu sevgi okyanusunun içinde bir armağan olarak görüyorum. Sevginin her birey için kendine verdiği en güzel armağan olmasını diliyorum.

Günün Duası: Tanrım, bana bugün içinde sevgi olan her şeye dokunmamı ve sevgi olan herşeyin bana dokunmasına izin vermemi sağla.

Günün Onaylaması: Ben görebildiğim, duyabildiğim, dokunabildiğim ve bunu ifade edebildiğim için bir sevgiyim.

Günün Notu: Birine öyle içten dokun ki, evrendeki tüm benzerleri o dokunuşu hissetsin, birine öyle bir şey fısılda ki evrenin müziği olsun o.

Günün Sözü: Hiçbir şey, diğerinden veya başka bir şeyden daha önemli ya da önemsiz olamaz. (Don Juan)

SEVGİ YASASI

Evrendeki en gerçek sevgi, kendini sevmektir. Kendini sevmeyen hiç kimseyi sevemez. Sevgi, insanın kendine verdiği en güzel armağandır. Sevgi ne vermek, ne almaktır. Sevgi sadece paylaşmaktır. Sevmek, fedakarlık gerektirmez. Sevgi içinde acıya yer yoktur. Sevgi başınıza gelmesini isteyebileceğiniz en güzel şey olduğu gibi başkalarının da başına gelmesini isteyeceğiniz en güzel duygudur. Sevgililer günü tüm seven ve sevilenlerin yürekten paylaştıkları bir gün olsun.

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..