Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '22

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Birlikte Ye Bana da Bırak

Bir kaptan birlikte yemek mantıklı değil, hele de sen ye bana da bırak hiç.

Hijyeni görgüyü falan geçtim bir taraf saygısız görgüsüz ise diğeri sofradan aç kalkar.

Daha kötüsü bir taraf benim gibi hep karşıyı düşünürse açlıktan ölür valla.

Böyle durumlarda karnımın doyduğunu hiç hatırlamıyorum.

Böyle bir yemek yemek şekli yok ama işte köylerde filan…

Karşımdaki sevdiğim biriyse ve yiyecek de az ise dokunmadan kalkıyorum; sorun yaratacak biriyse de…

Köpeklere bile yiyeceklerini bölüştürerek veriyorlar, adalet asla sağlanamaz; az yese bile “dibini sıyırmış” olur.

Herkesin payı önünde olsun ister doymasın ister doysun.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..