Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Biz kaç kişiyiz?

Biz kaç kişiyiz?
 

Bence zamanı geldi geçiyor bile bizim kaç kişi olduğumuzu göstermenin. Önceki yazımda ne olursa olsun, ufak, küçük demeden her türlü faaliyete katılacağımı, terörü lanetleyen, gidişattan memnun olmayan herkesin yanında yer alacağımdan bahsetmiştim. Demagoji yapmıyorum!

Hâl böyle iken buraya da girip sayıyı artırmakta bir sakınca görmüyorum. MB' de bile kaç kişi olduğumuzla dalga geçen densizler varken onların ağzının payını vermekte daha fazla gecikmemeliyiz diye düşünüyorum.

Mehmetçiklerimiz, ATAMIZ için birkaç saniye harcamakla bir şey kaybetmeyeceğinizi hatırlatmak isterim...

Saygılar...

http://www.bizkackisiyiz.com/

 
Toplam blog
: 12
: 462
Kayıt tarihi
: 07.09.07
 
 

İzmirliyim... Afyon Kocatepe'de Veteriner Hekim olmak için okuyorum. Bir kız kardeşim var. Evli d..